کشف یک میلیارد تومان آناناس قاچاق در کرج

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت:بدر پی دریافت گزارش هایی مبنی بر ترخیص میوه قاچاق Contraband از استان های جنوبی کشور و انتقال آن با استفاده از دو دستگاه خودرو تریلر به سمت استان البرز ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس Police آگاهی استان البرز بلافاصله وارد عمل شدند .

وی افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای ورودی استان و پایش خودروهای عبوری ، خودرو های مورد نظر را شناسایی و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی آن ها را توقیف و هر 2 راننده خودرو ها را دستگیر کردند .

سردار محمدیان با بیان این که در بازرسی از خودرو ها 3 هزار کارتن آناناس فاقد اسناد و مجوزهای گمرکی معتبر کشف شد گفت : ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق ، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا رصد می شود .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 439491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟