حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

حکم اعدام execution وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و همدست وی پس از طی شدن مراحل قانونی و تأیید حکم در دیوان عالی کشور، ساعتی پیش در زندان Prison اجرا شد.

تورک، نماینده دادستان تهران در جلسه دادگاه در بیان بخشی از کیفرخواست مظلومین گفت: وی براساس تجربیات و کسب اطلاعات از وکلا و مشاورین حقوقی کاملا مطلع است که چنانچه شواهدی از قاچاق Contraband ارز علیه او به دست آید شدیدا با او برخورد خواهد شد به همین دلیل به عوامل خود سپرده است که به این موضوع اعتراف نکنند.

نماینده دادستان با اشاره به اینکه 40،50 نفر در داخل و خارج از کشور برای او کار می‌کنند گفت: وحید مظلومین با اتکا به احکام برائتی که قبلا برای او صادر شده شبهه دولتی و امنیتی بودن را برای افکار عمومی ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از کیفرخواست با اشاره به اینکه سلطان سکه از طریق شرکا و عواملش از جمله محمد اسماعیل قاسمی بدون اینکه خودش در بازار Store حضور و فعالیت داشته باشد کارش را پیش می‌برده گفت: او 15 میلیارد در یک روز عایدش شده است، 170 هزار تراکنش در گروه او صورت گرفته که گردش آن 14 هزار میلیارد تومان است و در این بین کمترین تراکنش‌ها برای حساب‌های خودش است.

در بخش دیگری از کیفرخواست وحید مظلومین آمده است که او از شیوه ارعاب، تهدید و تطمیع برای افتتاح حساب عوامل خود در بانک‌ها استفاده می‌کرده که همکاری رئیس و معاون یکی از شعب بانک مسکن از این دست است.

بنابر آنچه در کیفرخواست آمده و توسط نماینده دادستان قرائت شد وی به معلم خصوصی زبان فرزند خود نیز رحم نکرده و او را مجاب می‌کند که دو خط تلفن همراه تهیه و در اختیار او قرار دهد.

در کیفرخواست وحید مظلومین آمده است که شخصی به نام احسان فرزام‌نیا به محض دستگیری متهم ردیف اول اقدام به سوزاندن سیم‌کارت‌های تلفن و امحای اطلاعات موجود در فضای مجازی آنها می‌کرده و چند باری هم که خطوط تلفن همراه توسط پلیس Police فتا مجددا فعال شده است باز اقدام به سوزاندن آنها کرده است. وی در اقرارات خود گفته است که این کار را به تقاضای محمدرضا حاتمی یکی از کارمندان مظلومین انجام داده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟