جزییات لحظه شهادت محمود رفیعی مامور پلیس اصفهان هنگام فرار 2 مجرم + عکس

به گزارش رکنا، بنابر اعلام روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به دستگیری افرادی که با به شهادت رساندن یک مامور پلیس Police ، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر Drugs را داشتند ، اظهار کرد : صبح روز چهارشنبه هفته گذشته ، پلیس مواد مخدر 2 نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌کند.

وی افزود: بعدازظهر آن روز ماموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام می‌کنند و قاضی Judge کشیک برای این افراد قرار تامین صادر می‌نماید ، زمانی که ماموران قصد تحویل این افراد به زندان Prison را داشتند، روبروی پل Bridge زندان مرکزی اصفهان اکیپی سه نفره با خودروی سمند به قصد فراری دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می کنند که در جربان این حادثه Incident متاسفانه ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

این قاضی دیوان عالی کشور ادامه داد : این افراد که صورت خود را پوشانده بودند ، پس از تیراندازی به فراری دادن دو متهم اقدام و آن ها را سوار خودروی سمند می کنند و از صحنه می‌گریزند.

اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی ، اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی به تعقیب متهمان اقدام کردند و در نهایت با تلاش های صورت گرفته ، هر 5 متهم پس از چند ساعت دستگیر می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که با همکاری این متهمان ، به مخفی کردن ادله جرم Crime و اموال سرقت Stealing رفته نیز اقدام کرده بودند ، دستگیر شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟