سرهنگ "شمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در غرب پایتخت، پرونده مال باختگان به اداره 20 پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان ارجاع شد که ماموران این اداره در پی اقدامات پلیسی، 3 تن از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو غرب پایتخت هنگام سرقت وسایل داخل یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرم Crime ارتکابی شدند اما در ادامه تحقیقات پلیسی به 150 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق غرب و جنوب غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه متهمان علاوه بر 150 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به 5 فقره سرقت خودرو سواری نیز اعتراف کرده اند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 3 دستگاه خودرو مسروقه کشف و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی آنان ادامه دارد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند و شناسایی دیگر آنها نیز در دستور کار پلیس است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟