سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر مبارزه با قاچاق Contraband کالا، سوخت، سوداگران مرگ و تخلف‌‌های امنیتی را در اولویت برنامه‌های انتظامی دانست و اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان، پلیس Police آگاهی با تلاش و همکاری ماموران انتظامی استان بوشهر اقدام به اجرای طرح‌های هدفمند در سطح استان کرده است .

وی از افزایش 31 درصدی کشفیات جرایم سرقت Stealing در7 ماه امسال خبر داد و گفت: در همین ارتباط تاکنون تعداد 87 نفر از خریداران اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به افزایش 26 درصدی در دستگیری سارقان در 7 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اجرای طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان بوشهر 40 باند سارق شناسایی و منهدم کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی از مردم خواست، با توجه بیشتر به توصیه‌های ایمنی به ویژه سرقت منزل، سرقت وسایل نقلیه و لوازم داخل خودرو، پلیس را در پیشگیری و مقابله با سارقان، با جدیت بیشتر کمک و همکاری کنند.

منبع: تسنیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟