پشت پرده عکس جنجالی عقرب داخل غذای دانشجوها + تصویر

پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای به شرح زیر عنوان می‌شود:

اول این‌که تمامی مراحل پخت و آماده‌سازی غذا در آشپزخانه‌ی این دانشگاه در شرایط کاملاً محصور و با استفاده از تجهیزات صنعتی صورت می‌گیرد که احتمال ورود عقرب یا هر جنبنده‌ای با این سایز به داخل ظروف غذا قریب غیرممکن است.

دوم این‌که پخت غذا با این تجهیزات در دمای بالاتر از 70 درجه سانتی‌گراد و در مدت بیش از یک ساعت انجام می‌شود. بدیهی است با این شرایط اگر هم عقرب وارد غذا می‌شد کاملاً پخته و هیچ‌گونه اثری از آن باقی نمی‌ماند. حال تصویر منتشرشده در فضای مجازی را مجسم و با شرایط عنوان‌شده مقایسه نمایید!

سوم این‌که ظاهر عقرب موجود در تصویر فضای مجازی کاملاً سالم بوده و به نظر می‌رسد شخصی یا اشخاصی از روی عمد و صرفاً برای شیطنت و جریان سازی خاص آن را داخل غذا گذاشته باشد.

چهارم این‌که شب گذشته با دستور اکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جلسه‌ی اضطراری با حضور مسئولین ذی‌ربط در این خصوص برگزارشده و مراتب جهت بررسی بیشتر و پیدا شدن مسبب یا مسببین این حرکت غیراخلاقی همچنان در دست پیگیری است.

در پایان یادآور می‌شویم احتمال این‌که عکس منتشر شده مربوط به غذای دانشگاه علوم پزشکی لرستان نبوده باشد نیز وجود دارد و نمی‌توان با قطعیت در این خصوص اظهارنظر نمود.

بااین‌حال از محضر جامعه علمی، اساتید، دانشجویان و تمامی عزیزانی که با دیدن این تصاویر خاطرشان مکدر شده طلب پوزش و عذرخواهی داریم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟