به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، گفت: در پی وقوع تعداد زیاد سرقت Stealing خودرو و لوازم داخل خودرو در منطقه جنوب غرب پایتخت، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نسبت به تشکیل پرونده باند سرقت لوازم خودرو اقدام کردند.

وی افزود: این باند از ۲ نفر مالخر ۵۵ ساله و ۳۱ ساله با همدستی ۵ سارق لوازم خودرو تشکیل شده بود.

سرهنگ هاشمی گفت: این افراد لوازم خودرو مانند جک، زاپاس خودرو و ابزارآلاتی که در صندوق خودروها بود را به سرقت می‌بردند. قیمت جک خودرو در بازار Store بین ۷۵ تا ۹۰ هزار تومان است که سارقان با قیمت ۲۵ هزار تومان آنها را می فروختند. همچنین زاپاس های نو خودروها و ابزار آلاتی مانند آچار و پیچ گوشتی که در جعبه ابزار خودروها قرار داشت را در داخل گونی می‌ریختند و هر گونی را به قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومان به مالخرها می‌فروختند.

وی تصریح کرد: مالخر ۳۱ ساله این ابزار آلات را با فاکتورسازی جعلی، تمیز کردن ابزارآلات و در بسته بندی های جدید به فروشگاه های شمال و شمالغرب پایتخت ارسال می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد گفت: ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد با شناسایی مخفیگاه این افراد و محل نگهداری ابزارآلات سرقتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ هاشمی خطاب به شهروندان گفت: شهروندانی که خودروهایشان را در معابر عمومی پارک می‌کنند، خودرو را با قفل های ایمنی و زاپاس‌بند تجهیز کنند تا از به سرقت رفتن اشیا و لوازم داخل خودروشان جلوگیری شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟