به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، یک پلیس Police زن صهیونیست در کرانه باختری که برای سرگرمی Hobby به شهروندان فلسطینی تیراندازی می کرد، بازداشت شد.

گزارش ها حاکی از این است که این پلیس زن صهیونیست که در دهه 20 زندگی خود قرار دارد در ماه مه سال جاری میلادی، از کنار ایست بازرسی الزعیم در شرق اورشلیم، بدون هیچ دلیل آشکاری اقدام به تیراندازی به سوی شهروندان فلسطینی کرده است.

در جریان تیراندازی های او یک فلسطینی به شدت زخمی شد.

برخی منابع خبری اعلام کردند اگر دوربین ایست بازرسی نبود به هیچ عنوان امکان متهم کردن این پلیس وجود نداشت. همچنین صدای فریاد شهروندان فلسطینی در این فیلم، اقدام وحشیانه پلیس صهیونیست را تایید می کند.

با ثبت ویدئویی این اقدام پلیس زن صهیونیست، شرایط برای ارجاع پرونده او به دادگستری فراهم شد. تاکنون گزارشی در خصوص حکم تعیین شده برای این پلیس منتشر نشده است ولی به نظر می رسد این پرونده نیز همانند سایر پرونده ها به مجازاتی جزئی برای پلیس صهیونیست منتهی شود.

گروه های حقوق بشر اعلام کرده اند که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به رغم حمله به فلسطینی ها به راحتی از مجازات فرار Escape می کنند و مشمول تنبیه های شدید نمی شوند.

بیشترین مجازاتی که تاکنون برای نیرو های امنیتی رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده حبس در خانه بوده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟