به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز پنجشنبه 19 مهرماه سال جاری ماموران کلانتری 18 آبادان در جریان مرگ مرموز مرد جوانی در خانه‌اش قرار گرفتند وتیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در منطقه ذوالفقاری وقتی پای در صحنه جرم Crime گذاشتند با جسد مرد جوانی که با یک شال خود را حلق آویز کرده بود روبرو شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که یکی از بازیگران سرشناس تئاتر در آبادان است که عصر پنج شنبه باید برای اجرای تئاتر بر روی صحنه می رفت که دوستانش قبل از اجرا برای تمرین با وی تماس گرفتند اما مرد جوان پاسخگوی تماس ها نبوده تا اینکه همکارانش با حضور در خانه بازیگر Actor تئاتر با جسد حلق آویز شده وی روبرو شدند.

ماموران در تجسس های میدانی پی بردند این بازیگر  مدتی است که در منطقه ذوالفقاری زندگی می کند و احتمال می رود به خاطر مشکلات خانوادگی دست به این اقدام مرگبار زده است.

یکی ازدوستان این بازیگر تئاتر به رکنا گفت: ساعت 3 بامداد با این بازیگر تئاتر صحبت کردم و از من خواست تا از کربلا برای او یک انگشتر و خاک کربلا بیاورم و هیچ مشکلی در زندگی اش نداشت که بخواهد دست به خودکشی Suicide بزند و وقتی شنیدم او دست به خودکشی زده باورش برایم سخت بود.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی و علت این اقدام مرگبار در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار دارد.

علی رنجکش

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 424930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟