این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم
حجم ویدیو: 0.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جعفر تقی زاده در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به سگ آزاری در چایپاره افزود: متاسفانه محیط زیست شهرستان نیز پس از اطلاع از وجود چنین عمل زشتی بلافاصله اقدام به پیگیری موضوع کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در فیلم منتشر شده فردی که سگ آزاری می کند قابل شناسایی نیست اما بی شک با پیگیری های این اداره فرد مورد نظر را دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه تاکنون چنین مواردی در شهرستان سابقه نداشته است، تصریح کرد: حیوان آزاری از جمله اقدامات غیر انسانی و غیرقانونی است که بی شک فرد خاطی محکوم به مجازات خواهد شد.

در یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی یک جوان موتور سوار در چایپاره و در ملاءعام بعد از آزار و اذیت سگ، او را به پشت موتور خود می بندد و شروع به حرکت می کند و آنگونه که در فیلم نمایان است از طرف اهالی این منطقه هیچگونه واکنشی در راستای بازدارندگی وی برای منصرف کردنش از این حرکت فجیع صورت نمی‌گیرد و این فرد جانی با خونسردی تمام و با سرعت بالا حرکت می‌کند درحالی که سگ در پشت این موتور همچنان در زمین کشیده می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 424446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟