به گزارش گروه جنایی رکنا، 2 زن یکسال پیش با شکایات مشابهی گفتند که راننده شیطان Evil صفت یک پراید به بهانه مسافرکشی به شکارهای سیاه دست می زند.

بررسی ها از این 2 زن نشان داد مرد راننده ابتدا با گاز اشک‌آور به آنها حمله کرده سپس با وجود دست درازی های شوم به زنان تجاوز Rape نکرده است

با دستور بازپرس پرونده خیلی زود تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی تهران وارد عمل شدند و توانستند راننده ارابه شیطان را دستگیر کنند.

مرد شیطان صفت ابتدا ادعای بی گناهی کرد و وقتی دید چاره ای جز اقرار ندارد در بازجویی ها اعتراف کرد به خاطر بارداری همسرش تحت فشار بوده‌است و به همین دلیل دست به چنین رفتاری زده ‌است.

در دادگاه

این مرد دیروز به همراه 2 زن مسافر در شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد و تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه اولین زن در جایگاه ایستاد او که به شدت گریه می‌کرد گفت: من تازه عروس بودم و شوهرم را دوست داشتم که قرار بود با هم خوشبخت شویم. بعد از این حادثه Incident حالم به شدت بد بود و آنقدر پا پیچ شد تا گفتم چه شده‌است کمک کرد شکایت کنم و در همه مراحل پرونده کنارم بود اما یک روز گفت با اینکه می‌دانم تو مقصر نیستی اما دیگر نمی‌توانم به این رابطه ادامه دهم و با این موضوع کنار بیایم. همسرم از من جدا شد.

وی افزود: تعرضی که به من شده‌بود و از هم پاشیده شدن زندگی‌ام من را به ویرانی کشاند. یکسال است که پیش روانپزشک می‌روم و در حال درمان هستم اما هنوز خوب نشدم.

زن گریان گفت: من به عنوان مسافر سوار شدم روی صندلی عقب نشسته‌بودم به محض اینکه سوار شدم سلام کردم کمی که راه آمدیم مرد راننده خواست به من تعرض کند التماس کردم و با جیغ‌و داد سعی کردم جلوی او را بگیرم وقتی دید من تن به خواسته‌اش نمی‌دهم با گاز اشک‌آور به سمت من حمله کرد و بی‌حال شدم با این حال اجازه ندادم به من تجاوز کند.

دومین زن نیز گفت: من هم نوعروس بودم. زندگی آرامی داشتیم مدتی بود که در خانه مادرشوهرم بودم و قرار بود عروسی بگیریم و زندگیمان را شروع کنیم. اما بعد از اینکه این اتفاق افتاد و خانواده شوهرم متوجه شدند از شوهرم خواستند که من را طلاق بدهد و بعد از ما خواستند که خانه‌شان را ترک کنیم. شوهرم من را طلاق نداد خانه‌ای اجاره کرد و با هم زندگی می‌کنیم اما مشکلات شدیدی با خانواده شوهرم دارم و همیشه زندگی‌ام پر از تنش است آنها دیگر من را نمی‌پذیرند.

این نوعروس ادامه داد: من هم مسافر بودم ناگهان و بدون هیچ مقدمه‌ای به من حمله کرد با دست و پا زدن سعی کردم او را ازخودم دور کنم فقط موفق شدم اجازه ندهم به من تجاوز کند.

در میان گریه های این 2 نوعروس مرد شیطان صفت گفت: من نمی پذیرم که این 2 زن را مورد تجاوز قرار داده ام شاکی اول که من را متهم به تعرض می‌کند و مشکلات زندگی‌اش را به من نسبت می‌دهد خودش خواست که با من وارد رابطه شود او خودش ابتدا سر حرف را باز کرد .

در این هنگام زن شاکی عصبانی شد و در حالیکه همچنان گریه می‌کرد گفت: من وارد ماشین شدم و سلام کردم و دیگر چیزی نگفتم

متهم گفت: وقتی به من سلام کرد من هم فکر کردم می‌خواهد با من رابطه داشته‌باشد ضمن اینکه گاز اشک‌آور نداشتم.

وی افزود:شاکی دوم هم دروغ می‌گوید او فقط مسافر من بود و وقتی فهمیدم نمی‌خواهد با من رابطه داشته‌باشد من هم اصراری نکردم. اگر مرد متجاوزی بودم به هر دوی آنها تجاوز می‌کردم غلبه کردن بر آنها کار سختی نبود.

این مرد در ادامه اظهار داشت: من خیلی تحت فشار بودم. همسرم باردار بود و ماه نهم بارداری‌اش بود و نمی‌توانستم با او رابطه داشته‌باشم به همین دلیل هم احساس بدی داشتم و حالم خوب نبود. من زن و بچه‌دارم حالا دو فرزند دارم. زندگی‌ام را دوست دارم و نمی خواهم به خاطر دو شکایتی که چیزی هم در آن نیست و من کاری نکردم زندگی ام از بین برود. هردو شاکی دروغ می‌گویند آنها خودشان می‌خواستند با من رابطه داشته‌باشند که من قبول نکردم.

سپس وکیل مدافع او صحبت کرد و درخواست کرد با توجه به اینکه تجاوزی انجام نگرفته‌است و پزشکی قانونی هم تایید کرده تجاوزی به این دو زن انجام نگرفته درخواست دارم او را تبرئه کنید.

بنابه این گزارش؛ در پایان هیات قضات وارد شور شدند وبا توجه به گفته‌های شاکیان و متهم و با توجه به اعترافات تلویحی او قرار وثیقه مرد متهم را به بازداشت تبدیل کرده و او را به زندان Prison منتقل کردند .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 424247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟