سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در دومین روز از هفته ناجا در دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت امام جمعه برگزار شد با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس، انضباط، اقتدار و امنیت پایدار برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: خوشبختانه استان لرستان در حوزه کشف پیش دستانه و حرفه‌ای از میانگین متوسط کشور 20 درصد جلوتر است و 92 درصد کل وقوعات کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه پلیس Police ماموریت خود را از مردم دریافت می‌کند عنوان کرد: اعتماد مردم به پلیس افتخاری برای نیروی انتظامی است و مردم پشتیبانی قوی جهت ادامه راه و انجام وظایف برای نیروی انتظامی هستند.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر Drugs تصریح کرد: در 6ماهه اول سال تاکنون بیش از سه تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش کشف داشته است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه 609 طرح پاکسازی در استان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا 40باند، سه شبکه و هزار و 494نفر خرده فروش دستگیر و همچنین 8 هزار و 198معتاد متجاهر به مراکز 15 و 16کاهش آسیب‌های اجتماعی تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق Contraband کالا و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ملی در 6 ماهه گذشته 64 میلیارد تومان قاچاق قابل ارزش گذاری داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 33درصد افزایش داشته است که در همین راستا 49باند قاچاق کالا دستگیر و در این رابطه 960 قاچاقچی Smuggler دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اظهارداشت: این طرح برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند کلانتری و پاسگاه‌ کهها را تحول دهید و امنیتی که ستون اصلی است و به دست نیروی انتظامی است این ستون امنیت را بسیارمحکم کرده که در همین راستا بیش از 35درصد ناوگان خودرویی استان طی یکسال گذشته کاملا نو شده و بخشی هم در حال انجام است و مرکز 110 در حال تجمیع است که این اقدام به دقیق بودن آمار کمک می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

کدخبر: 423121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟