به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروهی از بازرسان پس از بازرسی سرزده از بزرگترین بازداشتگاه مهاجران در ایالت کالیفرنیا، درباره شرایط بسیار نامطلوب و جدی در این بازداشتگاه از جمله مراقبت‌های بهداشتی ناکافی، جداسازی‌های نامتناسب و حتی مشاهده طناب‌هایی برای خودکشی Suicide و حلق آویز کردن در سلول‌های بازداشتگاه هشدار دادند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا روز سه شنبه نتایج بازدید مقامات دفتر بازرسی کل را از بازداشتگاه مهاجران در منطقه آدلانتو در ایالت کالیفرنیا منتشر کرد.

حدود 1940 مهاجر بالغ زن و مرد در این سایت واقع در 150 کیلومتری شمال شرق لس آنجلس نگهداری می شوند. مدیریت این بازداشتگاه بر عهده یک پیمانکار دولتی به نام «جئو گروپ» قرار دارد که به صورت خصوصی در امر اداره زندان‌ها و سایت های بازداشتگاهی در آمریکا فعالیت می کند.

در این گزارش که به تاریخ 27 سپتامبر تهیه شده آمده است بازرسان برخی مسائل جدی شامل مخاطرات چشمگیر بهداشتی و امنیتی در بازرسی از این بازداشتگاه را مشاهده کرده‌اند که مغایر با استانداردهای قانون Law اجرای مهاجرت و گمرکات (ICE) به شمار می رود.

بازرسان در پانزده الی بیست سلول ویژه مردان در این بازداشتگاه حلقه‌های درست شده از ملحفه آویزان از دریچه های هوا را مشاهده کردند که بازداشت شدگان از آنها برای حلق آویز کردن خود استفاده می کردند.

در این گزارش با اشاره به توجهی به وضعیت بهداشت و ایمنی بازداشتگاه تاکید شده است در مارس سال 2017 یک جوان 32 ساله با ملحفه های سلولش خود را حلق آویز کرد و کشت. همچنین بین دسامبر 2016 و ژوییه 2017 هفت مورد تلاش برای خودکشی از این بازداشتگاه گزارش شده است و تلاش‌های گسترده برای خودکشی همیشه موفقیت آمیز نبوده‌اند.

این گزارش همچنین با استناد به موارد متعدد اشتباهات در جداسازی بازداشت شدگان به دلایل انضباطی و اداری آمده است در یک مورد یک زندانی Prisoner معلول به اشتباه به مدت 9 روز در حبس انفرادی جدا از دیگران نگهداشته شد و طی این مدت حتی قادر نبود برای خوابیدن از صندلی چرخدار خود پایین بیاید.

این گزارش می افزاید این تخلفات حقوق بازداشت شدگان را نقض می کند و سلامت روانی و جسمانی آنان را به خطر می اندازد. بازرسان همچنین گزارش کردند نگهبانان در اقدامی مغایر با قوانین ICE هنگام انتقال بازداشت شدگان به آنان دستبند می زنند یا آنان را غل و زنجیر می کنند که این اقدام شائبه بازداشت به خاطر ارتکاب جرم Crime و جنایت Crime را به ذهن متبادر می سازد.

در این گزارش با اشاره به فقدان مراقبت های بهداشتی و پزشکی تاکید شده است بازداشت شدگان اغلب هفته ها و حتی ماه‌ها در نوبت ویزیت پزشک Doctor باقی می مانند و در بیشتر موارد نوبت‌های آنها بدون هیچ توضیحی لغو می شود. یکی از بازداشت‌شدگان گفت مدت هشت ماه منتظر کشیدن یک دندان باقی ماند و سرانجام پزشک دندان اشتباهی را کشید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگل / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

این دانشمند هسته ای به خواستگاری 150 دختر تهرانی و شهرستانی رفت + گفتگو و عکس

در زندان آدم شدم، لطفا اعدام کنید ! / درخواست از قاضی تهران

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

غافلگیری تبهکاران تهرانی در رختخوابشان / ببینید با چه سر و وضعی می خوابیدند + فیلم

جزئیات خودسوزی یک مرد مقابل شورای شهر تهران + فیلم و عکس

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + فیلم و عکس

درگیری شدید بین اولیا و 2 معلم در مشهد / هر دو معلم در بیمارستان بستری شدند !

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

کدخبر: 421636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟