به گزارش رکنا، سردارمحمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله با یک دستگاه پژو پارس در یکی از محور‌های روستایی دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs با کمین در مسیر تردد اعضای این باند، خودرو پژو را شناسایی و با آن‌ها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی به نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و گفت: در این عملیات با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی، سوداگران مرگ با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات شهرستان متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در بازرسی از خودرو پژو پارس یک تن و ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: در ادامه عملیات مخفیگاه اعضای این باند نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری چهار تن از اعضای این باند و توقیف سه دستگاه خودرو مقدار یک تن و یک کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش، ۵ تیغه خشاب و ۱۱۶ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باندخاطر نشان کرد: مردم عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

کدخبر: 421495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟