جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۷ مورد بررسی نهایی گردیده، پرونده تخلف ارزی تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: برابر لیست‌های ارسالی از بانک‌های استان درباره دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی، بررسی‌های لازم را برابر قانون Law به عمل آورده و تاکنون ۷ مورد پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز تکمیل و جهت صدور حکم ورسیدگی نهایی پرونده‌ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع تخلف ۷ شرکت دریافت کننده ارز دولتی به ارزش تقریبی بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: رسانه‌ای کردن موضوع برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی در صدا و سیما، وبسایت‌های خبری و نیز فضای مجازی افزایش همکاری‌های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق Contraband و احتکار کالا از جمله گام‌های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالا‌های اساسی در این برهه از زمان خواهد بود.

وی تاکید کرد :در شرایط کنونی بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخورد‌های قانونی را اعمال نمایند.

وی گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس حاصل فرمایند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار فیلم جزییات شلیک و اصابت موشک های سپاه به مقر دمکرات های کرد + جزییات

انتشار اولین عکس از جسد دختر تهرانی / پارتی مستانه در ساحل تاریک بابلسر

اطلاعیه رسمی سپاه درباره شلیک ۷ موشک به جلسه دمکرات های کردستان

مرگ دلخراش مسافر خارجی در هواپیمای مشهد!

2 جرم خاوری چیست؟! / یک زن علیه او اعتراف کرده است! + جزییات

زنده ماندن مردی بعد از انداختن طناب دار دور گردنش!

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس

اعدام برای این سرباز خائن ! + عکس

فقط بگو دخترم کجاست؟ + عکس پرنیای گمشده کرجی

تصویری از لحظه شهادت یک پلیس / دیشب 3 مامور نیروی انتظامی شهید شدند

کدخبر: 415060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟