سردار مهدی معصوم بیگی ، اظهار داشت: در ادامه سلسله طرح‌ها و عملیات‌های قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل"، عملیات مرصاد با هدف مبارزه و انهدام شبکه‌ها و باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs به اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدراصفهان با اشراف اطلاعاتی از ورود یک دستگاه کامیونت یخچال دار حاوی مقادیر زیادی مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع توقیف خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: خودروی مذکور که از مرز‌های شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، سرانجام در یک عملیات ویژه توسط ماموران شناسایی و متوقف شد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۳۰۶ کیلو گرم تریاک کشف شد، گفت: در این عملیات اعضای یک باند ۳ نفره قاچاق Contraband مواد مخدر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیز واحد‌های مستقر در گلوگاه‌های ایست و بازرسی طی ۲۰ روز گذشته، ۵ باند قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودرو‌های سبک و تیز رو اقدام به حمل مواد مخدر از استان‌های شرقی به اصفهان می‌کردند، شناسایی و با آنان برخورد شده است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: طی این مدت ۱۸ قاچاقچی Smuggler نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی دیگر تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان بر مبارزه بی امان با قاچاق مواد افیونی تاکید و بیان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در ۲ حوزه برخورد با قاچاقچیان و باند‌های مافیایی و برخورد با توزیع کننده‌های خرد این مواد در محلات به طور وسیع و جدی توسط ماموران این فرماندهی انجام می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

زن صیغه ای بین 2 دوست فاجعه آفرید! + عکس

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

جسد این زن پس از 30 سال سالم است + عکس های باورنکردنی!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

کدخبر: 408987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟