خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

به گزارش اختصاصی گروه جنایی رکنا، انتشار فیلم های شکنجه Torture وحشیانه دختربچه 3 ساله ای به نام نازنین زهرا توسط پدرش در فضای مجازی احساسات عمومی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. فیلم های ضبط شده توسط پدر بی رحم حکایت از آن داشت که او برای مجاب کردن مادر نازنین زهرا دست به این کار زده است.

خبرنگار رکنا به سراغ مادر نازنین زهرا رفت و در خصوص این پرونده با او گفتگو کرد که شرح آن را در ادامه خواهید خواند.

مادر نازنین زهرا در تشریح ماجرای آزار نازنین زهرا به خبرنگار رکنا گفت: من یکسال است که از همسرم جدا شده ام و حضانت نازنین زهرا نیز به من سپرده شده بود، هنگام جدایی با همسر سابقم توافق کرده بودم که هر وقت من اجازه بدهم می تواند نازنین زهرا را ببیند.

وی ادامه داد: در این مدت همسرسابقم به شیوه های گوناگون مرا تهدید می کرد که باید به زندگی من بازگردی و هرکاری که من می گویم انجام دهی اما من به او توجهی نمی کردم تا اینکه جمعه هفته پیش هنگامی که من در خانه نبودم به خانه مادرم رفت، مادرم نیز در را باز کرد، در همین هنگام نازنین زهرا جلوی در آمد و پدرش او را دزدید و فرار Escape کرد. مادرم ماجرا را با من در میان گذاشت، پس از ساعتی دیدم که همسر سابقم فیلم شکنجه نازنین زهرا را برای من ارسال کرده است، شدیدا عصبی شده بودم و این فیلم ها را به همسایه ها و هر کسی که می شناختم نشان دادم و فرستادم، در ادامه ساعت 2 بامداد به کلانتری 13 مرند رفتم و موضوع را با پلیس Police در جریان گذاشتم و فیلم های شکنجه دخترم را به آن ها نشان دادم اما آن ها به من گفتند که برای چه آن وقت شب به آنجا رفته بودم و گفتند که هر چه باشد او پدرش است و هیچ اقدامی برای پیدا کردن بچه انجام ندادند!

مادر نازنین زهرا در ادامه گفت: پس از آنکه به خانه بازگشتم دیگر نتوانستم تحمل کنم و دست به خودکشی Suicide زدم، در ادامه مرا به بیمارستان تبریز منتقل کردند و دو روز در آنجا بستری بودم، زمانی که به هوش آمدم دیدم که فیلم های شکنجه نازنین زهرا در شبکه های اجتماعی پخش شده است و دستگاه قضائی پیگیر ماجرا شده است.

وی ادامه داد: پس از گذشت شش روز پلیس نازنین زهرا را در یکی از روستاهای مرند پیدا کرد اما پدرش اکنون فراری است. پس از این ماجرا همسر سابقم تهدید کرد که مادرم را با قمه خواهد زد. نازنین زهرا نیز اکنون بخاطر نداشتن امنیت جانی در بهزیستی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

فیلمبرداری  زن متاهل از تجاوز به پسران محله! + عکس

فیلم لحظه گردن زدن یک زن در عربستان با شمشیر + جزییات

زنی را ربودند و کلیه هایش را 100 میلیون فروختند!!

حکم تخلف اقتصادی شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق

تجاوز همایون به مهسا در اتاق پر از شکلات ! + عکس

پسر 18 ساله به خاله اش نظر داشت! / دایی و خاله ام در وضعیت نامناسبی بودند!

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

در پارتی شوم حامله شدم !

سوراخ شدن عجیب صورت پسر تهرانی به دست خود ! + تصاویر

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

کدخبر: 408913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟