انتشار اولین فیلم از دسیسه های شوم 2 زن شیک پوش + جزییات
حجم ویدیو: 5.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در طول یک ماه گذشته سرقت Stealing طلاجات از طلا فروشی های در محدوده آستان حضرت عیدالعظیم به شیوه بدل اندازی افزایش یافته بود.

تا اینکه در هفته گذشته مرد جوانی متصدی طلافروشی در پاساژی حوالی آستان مقدس متوجه بدلی بودن یکی از انگشترهای موجود در طبق آن شد.

صاحب طلافروشی که از این قضیه بسیار متعجب شده بود با بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته مغازه اش متوجه شد که زن جوانی از اتباع افغان که به همراه دختر نوجوانش دیروز برای خرید طلا مراجعه کرده بود پس از پرس و جو و درخواست دیدن نمونه دیگر از انگشترها زمانی که به سمت ویترین می رود در این حین سارق بدور از چشم وی اقدام به تعویض انگشتر می کند.

فروشنده با ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران عملیات کلانتری با حضور سریع خود در محل موضوع را تحت بررسی قرار دادند و عکس به دست آمده از این خانم بین کسبه برای شناسایی پخش شد تا در صورت دیده شدن این زن سریعا پلیس Police در جریان موضوع قرار بگیرد.

فردای همان روز بود که صاحب یک طلافروشی دیگر در پاساژ حین مراجعه این زن به طلافروشی اش او را شناسایی کرد و در ادامه ماموران کلانتری سریعا با حضور در محل سارق را دستگیر کردند.

این خانم ۳۷ ساله در همان اظهارات ابتدایی به ۲۵ فقره سرقت با این نوع شیوه اعتراف کرد و مشخص شد که پنج فقره از این سرقت ها فقط از همان پاساژ بوده است. در ادامه از این سارق ۴۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد که اعتراف کرد از خانمی در حرم کش رفته است.

قبل از سرقت با حضور در جلوی مغازه انتخاب شده ویترین آن را دقیقا بررسی و یک انگشتر یا النگو را انتخاب می کرد و پس از تهیه عین بدل آن یا بدلی که شباهت بسیار به آن داشت با تیپ شیک به همراه دخترش به طلافروشی مورد نظر می رفت و با قرار دادن بدلیجات در کیفش در یک لحظه از غفلت فروشنده سو استفاده می کرد و در فرصت مناسب بدل را با اصلی عوض می کرد.

در خاتمه سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم به فروشندگان طلا و جواهر توصیه کرد به هنگام حضور مشتریان توجه لازم را به طلاجات موجود در واحد صنفی خود داشته باشند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی آبرو کردن مسافران زن ایرانی در فرودگاه تفلیس

شرم آورترین درخواست از آتش نشانی / این مرد از خجالت سرخ شد

سهراب از من خواست رقاص اینستاگرام شوم !

زنم دوستانش را برای همخوابی شوم با من اجیر کرده بود !

فریبرز 15 سال گروگان ارتباط شوم مرد همسایه با زن جوان بود + عکس

تجاوز بی رحمانه فرشاد و 8 دوستش به دختر دبیرستانی در خانه مجردی!

این فیلم اشک همه را در آورد / پسر بچه بوکانی حتی ناله هم نکرد! + فیلم (16+)

ازدواج عروس 8 ساله در پاکدشت / بلوچ هایی ایرانی که به هویت افغانی در جنوب تهران زندگی می کنند ! + عکس

اعدام طیب و 4 نوچه شرورش + عکس

توطئه شوم پسر جوان و نامادری اش در اعماق دره گلستان

فیلم لحظه آزار شوم زن جوان در خانه مرد پولدار !

زن خائن به خاطر ضعف مردانگی شوهرش در مقابل چشمان او با مرد غریبه همخوابی کرد + عکس

دستگیری 16 مرد و 24 زن مست و نیمه برهنه در پارتی شبانه بیرجند

اعتراف هولناک فریبرز / نسترن از ارتباط شوم با یاشار گفت+ عکس

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

تجاوز 2 خواهر به پیرمرد همسایه !+عکس

کدخبر: 407734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟