سرهنگ علیرضا دلیری در نشست خبری که صبح امروز در محل ستاد پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs کرمانشاه برگزار شد با اشاره به رشد 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در امسال اظهار داشت: طی 15 روز گذشته در چهار� عملیات 107 کیلوگرم مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی در حوزه انتظامی استان کرمانشاه کشف و طی این مدت چهار باند مواد مخدر منهدم و 20 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

دلیری با بیان اینکه 58 کیلوگرم مواد مخدر در قالب قوطی‌های 18 کیلویی حلبی رب گوجه فرنگی در یکی از استان‌های جنوبی جهت توزیع در استان کرمانشاه جاسازی شده بود، افزود: این محموله در مسیر محور کرمانشاه توقیف و چهار نفر دستگیر شدند.

وی گفت: هفته گذشته یک باند توزیع ماده مخدر صنعتی منهدم، 2.5 کیلوگرم شیشه کشف و 8 نفر از قاچاقچیان که از افراد شرور بودند دستگیر شدند و تا به حال پنج خودرو کامیون و سه خودروی سواری از باندها توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 700 کیلو مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و 88 قاچاقچی Smuggler نیز دستگیر شدند.

دلیری با بیان اینکه ‌کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است، افزود: دستگیری‌ها در تمام موارد به جز مورد گراتس که نسبت به سال گذشته کاهش یافته در سایر موارد که جز تعهدات پلیس مبازره با مواد مخدر است افزایش یافته است.

وی گفت: در کل استان کرمانشاه یک هزار و 378 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و هزار نفر از معتادان از معابر تحویل کمپ‌های ماده 16 داده شده است.

 وی با بیان اینکه بیش از 529 طرح در محلات و شهرهای مختلف استان اجرا شده که طرح‌ها به صورت تجمیعی و پاکسازی محله محور است، افزود: با شروع شدن مدارس و دانشگاه‌ها این طرح افزایش خواهد یافت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، گفت: 58 منزل و مغازه که به نحوی فروشنده مواد مخدر در محلات و غیر قابل نفوذ بودند برابر ماده 13 قانون Law با همکاری مراجع قضایی پلمب شدند و افرادی که در این منازل بودند با هماهنگی مرجع قضایی جا‌به‌جا و برخورد لازم با قاچاقچیان انجام شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم حمله مرد متجاوز به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

تجاوز آقای دکتر به بیمارانش در مطب! + عکس

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! + عکس

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

کدخبر: 407499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟