سرهنگ آرش مرادی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه قاچاق کالا یابد دستگاه‌های اجرایی مربوط همکاری و تعامل جدی داشته باشند تا با متخلفان مقابله شود.

وی بیان کرد: سال گذشته 417 پرونده در حوزه قاچاق کالا داشتیم و بیش از 389 نفر در این زمینه دستگیر شدند که نسبت به سال قبل افزایش داشتیم.

رئیس پلیس Police آگاهی استان قزوین با اشاره به کشف اسلحه قاچاق در استان گفت: سال گذشته کشف سلاح غیرمجاز در استان 17 درصد افزایش یافت که نشان از اهتمام ویژه مسئولان در این زمینه است.

مرادی تصریح کرد: براساس آمارها کشف مواد الکلی 212 درصد، لوازم خانگی و قطعات خودرو 100 درصد و لوازمات آرایش و بهداشتی 66 درصد در استان افزایش داشته که گامی موثر در مبارزه با کالای قاچاق محسوب می‌‌شود.

ضرورت همراهی مردم در مبارزه با محصولات قاچاق

علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این جلسه گفت: از 20 مورد پرونده دام توقیف شده در استان 12 پرونده مشکل خاصی نداشته و تنها مدارک و مستندات همراه با کامیون نبوده است.

وی بیان کرد: پدیده قاچاق دام باید منشا خارج از کشور داشته باشد و نباید تمامی دام های داخلی را که در استان‌ها تردد می‌کنند به عنوان قاچاق ضبط کرد.

آشناگر افزود: همکاری و همراهی مردم در موضوع مبارزه با کالای قاچاق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده در حالی که بدون این موضوع تحقق اهداف دشوار خواهد شد.

مبارزه با قاچاق دام در اولویت قرار گیرد

حمید زینالی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مبارزه با قاچاق دام اهمیتی ویژه‌ و ضرورت دارد چراکه در شیوع بیماری‌ها نقش داشته و باید مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید برنامه‌ریزی جدی در حوزه دام‌های قاچاق صورت گیرد چراکه تهدیدی در زمینه بیوتروریسم محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت کالاها را می‌توان یکی از راهکارهای مبارزه با محصولات قاچاق دانست که باید مورد توجه باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از لحظه دستگیری شهرام جزایری هنگام فرار از مرز +عکس

دختر بودم و پنهانی صیغه امیر شدم / ویار بارداریم راز مرا لو داد

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

سرنوشت وحشتناک نوزاد 3 ماهه در ماشین همانند بنیتا + عکس

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

سرنوشت عجیب لیلی در استخر خانه فساد +عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

اولین عکس شهرام جزایری هنگام دستگیری در مرز بازرگان

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

تجاوز به دختر ها با بستن دست و پایشان!+عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

کدخبر: 402398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟