آزمایش خون هم نمی تواند قاتل  وحید مرادی را معرفی کند + جزییات

به گزارش گروه جنایی رکنا، تحقیقات از سه متهمی که در جریان نزاع مرگبار با وحید مرادی بازداشت شدند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی پایتخت ادامه دارد و آنها هنوز حرفی نمی زنند.
پرونده قتل Murder وحید مرادی در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران؛ به بازپرسیقاضی Judge مرادی در حال رسیدگی است و حسب دستور بازپرس پرونده، فیلمدوربین های مداربسته زندان Prison رجایی‌شهر که تصاویر لحظه نزاع را به ثبت رسانده‌اند از طریق سازمان زندانهای استان تهران اخذ خواهد شد و مورد بررسی قرار می‌گیرد.
تعدادی چاقو نیز که از متهمان کشف شده است برای نمونه‌برداری اثر خون و اثر انگشت به تشخیص هویت و برای انطباق با جراحات وارده توسط به پزشکی قانونی فرستاده می‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد سه متهم این پرونده هر کدام در پرونده‌های جداگانه در سالهای قبل مرتکب قتل شده بودند هر چند هیچکدام از آنها تاکنون اعتراف و اقرار صریحی مبنی بر قتل وحید مرادی نکرده‌اند و صرفاً عنوان کردند که با وی درگیر شده‌اند.
وحید مرادی؛ شرور معروف پایتخت 26 اردیبهشت سال جاری طی نزاعی در خیابان 21 ولنجک، بن‌بست اول با ضربات چاقو یکی از دوستان 28 ساله‌‌اش به‌نام حسین را به‌ قتل رساند، وی پس از قتل متواری شد اما با تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت، هنگام فرار Escape از کشور و در نزدیکی مرز ترکیه بازداشت شد.
وحید پس از بازداشت به قتل حسین اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان رجایی‌شهر منتقل شد که در نهایت 11 تیر جاری با تعدادی از زندانیان درگیر شد و با ضربات چاقو به قتل رسید؛ بررسی‌ جسد وحید نشان داد که ضربه کشنده به قلب Heartوی وارد و باعث مرگ وی شده بود و از آنجا که خون موجود در بدن انسان همه جای بدن یک مشخصات دارد ازمایش خون کارساز نیست مگر اینکه تشخیص هویت به میزان فرو رفتن چاقوهای هریک از متهمان که اثر انگشت روی آنها است در بدن و مقایسه خون جامانده در تیغه چاقوها مشخص کند که قاتل وحید مرادی کیست؟

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / قتل عام خانواده یک دختر 19 ساله در خانه باغ بانه / قاتل را کسی نمی شناسد!

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

عروس خانم پس از نامزدی با مامور پلیس با یک شیطان پرست می خوابید + عکس

مهناز خودش به من پیشنهاد داد و من به خانه اش رفتم! + عکس

حمله وحشیانه به خانه مقتول پس از اعدام قاتل در زندان گرگان

نقشه شرم آور مرد کرمانشاهی برای زنش

فیلم لحظه انفجار وحشتناک در پمپ گاز

ماجرای مامور نفوذی در دفتر شهردار تهران چه بود؟

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

کدخبر: 395234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟