سردار «عباسعلی محمدیان» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 242درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: ازمجموع مواد مخدرکشف شده بیش از 2هزارو 500 کیلوگرم تریاک، یک هزارو 800کیلوگرم مرفین ، بیش از 174کیلوگرم هروئین و کراک، حدود 160 کیلوگرم حشیش و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: دراین مدت 204 قاچاقچی، 3هزارو 451 نگهدارنده ، و 931 توزیع کنننده دستگیر و 59 خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که دراین مدت بیش از 310 کیلوگرم مواد پیش ساز مواد مخدر کشف شده است گفت: دراین مدت 10 باند بزرگ مواد مخدر شناسایی و حدود 3هزارو 600 معتاد جمع آوری شدند.

سردار محمدیان با بیان این که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری ازفرزندان خود داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجرااست که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

سردار محمدیان در پایان با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است گفت : نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

 

 

کدخبر: 392530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟