3 جسد، کودکی نیمه جان و زنی زندانی/ در خانه وحشت چه گذشت؟ + عکس

گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن وکودک توسط پلیس Police از "خانه وحشت" نجات داده شدند. پلیس ماساچوست استوارت ولدون را پس از تعقیب و گریز خیابانی به جرم Crime آدم‌ربایی دستگیر کرده بود. در خودروی ولدون زنی با جراحات زیاد و وضعیت نامناسب پیدا شد که قربانی آدم‌ربایی ولدون است. او که به مدت یک ماه زندانی Prisoner ولدون بود بعد از رهایی با تشکر از ماموران برای نجاتش گفت که هرگز فکر نمی‌کرد از خانه این مرد نجات پیدا کند. ولدون زن نگون‌بخت را مورد تجاوز Rapeقرار داده و با چکش او را کتک می‌زد. همچنین با جستجوی خانه او نیز وقایع هولناکی آشکار شد. کودکی که سن و اسمش و ارتباطش با ولدون مشخص نشده است در این خانه با وضع وخیمی پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد. 
در گفتگو با همسایه‌ها، آنها به پلیس گفتند که ولدون با یک زن و یک نوجوان در خانه زندگی می‌کرد. به گفته یکی از همسایه‌ها که معلم است، زن ساکن خانه همسن دانش‌آموزانش به نظر می‌رسید. همسایه‌ها همچنین به پلیس گفته‌اند که در این خانه دائما سروصدای داد و فریاد بلند بود. 
در مورد 3 جسدی که در زیرزمین و گاراژ خانه ولدون پیدا شدند تحقیقات پلیس ادامه دارد و او هنوز در قتل Murder آنها مقصر شناخته نشده است. در پاسخ به سوال خبرنگاری که از بازرس ویژه پرسید آیا با قاتلی زنجیره‌ای طرف هستیم او گفت تحقیقات پله به پله پیش می‌رود و هنوز برای اظهارنظر زود است. ولدون 40 ساله که سابقه طولانی در خشونت و شرارت دارد تا پایان تحقیقات با وثیقه 1 میلیون دلاری آزاد خواهد بود. 

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 385629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟