بوکسوره

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بوکسور 27 ساله چینی به جرم Crime دوشیزه نبودن نامزدش او را به قتل Murder رساند و بعد خودش را کشت.

گری چو در نامه ای نوشت : مدت ها بود نامزدم "یه مین هانگ" به اوخیانت می کرد و گاهی چند روز جواب تلفن هایش را نمی داد و به خاطر هر قضیه ای با او دعوا می کرد و این اواخر مچ او را وقتی با کس دیگه ای بود گرفتم، اما به خاطر علاقه ام به او چشم پوشی کردم.

به گزارش پلیس، روز حادثه Incident یک بسته به دست بوکسور قاتل The Murderer رسیده بود که داخلش تعدادی عکس های نامناسب که نامزدش را در کنار مرد دیگر دیده می شد و محتوای یادداشتی که کنار این عکس ها بود، نشان می داد نامزد او با مردای مختلف رابطه دارد و از اول هم دوشیزه نبوده است.

در نامه خطاب به این بوکسور نوشته شده بود که نامزد او به خاطر راز سیاهی که داشت حاضر نبود با او ازدواج کند و در تمام مدت سعی می کرد تا قبل از ازدواج از او سو استفاده مالی داشته باشد.

نویسنده نامه حتی شماره تلفن خود را نیز نوشته بود تا در صورتی که این بوکسور حرفای او را قبول نداشت با او تماس بگیرد.

گری وقتی عکس ها را دید حالت جنون و دیوانگی به او دست داد و با تماس گرفتن با نامزدش او را به خانه کشاند و وقتی عکس ها و نامه را به او نشان داد وی را مورد ضرب و شتم قرار داد و بعد با چاقو او را کشت و جسدش را تکه تکه کرد و داخل 7 کیسه زباله ریخت تا بعد ها بتواند آن ها را دفن کند.

وی پس از این جنایت Crime در نامه ای که از خود گذاشته است دچار عذاب وجدان شدید شده و پس از دفن جنازه یه مین در باغچه خانه اش خود را با چاقو کشت.

برادر یه مین وقتی از غیبت یک روزه او نگران شده بود با پلیس Police تماس گرفت و گزارش داد که خواهرش مدتی است که به خانه نیامده است و این اواخر با نامزدش بحث و جدل داشت و او یه مین را مورد ضرب و شتم قرار می داد و من بدن کبودش را بارها دیده بودم و احتمالا ناپدید شدن خواهرم هم کار او باشد. پلیس وقتی به خانه گری رفت با جنازه اش و نامه ای که کنارش بود رو به رو شد و پس از گشتن توانست بدن تکه تکه شده یه مین را در باغچه پیدا کند.

 

بوکسور (5)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

کیف ضد گلوله حسن روحانى را ببینید +عکس

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

زن جوان گوش پسر بی حیا را از بیخ برید + عکس

در 100 ثانیه اتفاق افتاد / دزد بدشانس به سزای اعمالش رسید! + فیلم

مرگ زن جوان به خاطر باز شدن ناگهانی در کامیون + فیلم

بخشش مادرانه قاتل در آستانه عاشورا + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

کدخبر: 384540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟