قتل مشکوک زن جوان مجرد در ساحل دریا / او را تکه تکه کردند ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد زن 37 ساله ای در کشور جرسی در سواحل نزدیک خانه اش پیدا شد.

به گزارشات پلیس Police بدن سوزانا بیلی در حالی که برهنه و تکه تکه شده بود در کنار دریا پیدا شده و طبق تحقیقات محلی همسایه ها می گویند او مجرد بوده و هیچ دشمنی تا حالا با کسی نداشته است.

پلیس ماشین سوزانا را در حالی که خاکی و کثیف بود در پارکینگ خانه اش پیدا کرد که به طرز مشکوکی موتور ماشینش گرم بود، همسایه دیوار به دیوار او می گوید: سوزانا قبل از این که این حادثه Incident برایش اتفاق بیوفتد ماشینش را بیرون نیاورده است و پلیس این احتمال را می دهد که قتل Murder جای دیگری اتفاق افتاده و قاتل The Murderer با ماشین جسد را به نزدیک دریا برده ولی با انگشت نگاری از روی فرمون ماشین هنوز هیچ سرنخی پیدا نکردند.

اهالی منطقه می گویند که یک مرد 54 ساله اینجا زندگی می کند که خیلی چهره ترسناکی دارد و رفتار هایش مشکوک است و بیشتر اوقات زن هایی که تنها زندگی می کنند را مورد آزار و اذیت قرار می دهد که آن ها از ترسشان نتوانستند به پلیس مراجعه کنند و شکایت کنند و طبق گفته هایشان او زنان را تهدید به اسیدپاشی یا مرگ می کند.

پلیس پس از تحقیق و پیگیری توانست مظنون را پیدا کند اما او در اعترافاتش همه چیز را انکار کرد و گفت: مردم آن جا با او لج هستند و چون تنها زندگی میکند به دروغ در مورد او شایعه پراکنی کرده اند.

پلیس در حال بررسی دقیق تر این پرونده است و تاکنون نتوانسته مورد مشکوکی نسبت به این قتل پیدا کنند.

مشکوک (4)

مشکوک (1)

کدخبر: 383809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟