به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد کودک 22 ماهه ای در جنوب یورکشایر در بیمارستان کودکان به صورت مشکوک پیدا شده است.

به گفته مسئول بخش پذیرش بیمارستان: نیمه شب بود که با تلفن اورژانس تماس گرفتند و گفتند یه کودک 22 ماه بیرون از بیمارستان کنار درخت افتاده و اگر زودتر بهش رسیدگی نشود میمیرد و خیلی سریع تلفن را قطع کرد.

مسئول بخش با استرس به سمت بیرون می آید و با داد و فریاد نگهبان را صدا می کند تا باهم به محلی که گفته شده بروند تا با واقعیت ماجرا رو به رو بشوند، اما هرچی گشتند جنازه ای پیدا نکردند، درست در لحظه اخر زن جوان متوجه پتویی که کنار درخت در تاریکی افتاده می شود.

آن ها سریع با پلیس Police تماس می گیرند و این موضوع مشکوک را گزارش می دهند. با بررسی پلیس و معاینه کودک متوجه شدند به نوزاد دختر تجاوز Rape شده و کل بدنش پر از کبودی و خون مردگی است که از شدت جراحات و درد کشته شده .

پلیس در حال پیگیری این موضوع است و به گفته خودشان خط تلفنی که دیشب با آن به بیمارستان زنگ زدند سوخته و روی تلفن بیمارستان شماره ای نیوفتاده است.آنها در حال بررسی دقیق تر این موضوع است و معتقدند که کودک اول دزدیده شده و بعد مورد حمله قرار گرفته و سعی دارند با گزارش دادن و مشخصات ظاهری کودک پدر مادر اش را پیدا کنند تا بتوانند تحقیقات بیشتری در خصوص این قضیه انجام بدهند.

 

 

کدخبر: 382831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟