سرباز روانی با تکه های جسد نامزدش خانه را تزیین کرد + تصاویر

به گزارش گروه ترجمه رکنا، سربازی در آمریکا به دلیل بیماری اعصاب و روانی که داشت دوست دختر خودش را کشت و بدنش را تکه تکه کرد.

او در نامه ای نوشته بود که هر تکه از بدن دختر را در کشو های یخچال ، فریزر ، اجاق گاز ، کابینت آشپزخانه ، کابینت دستشویی و تمامی جاهای خانه پخش کرده است.

این اتفاق وحشتناک در سال 2006 اتفاق افتاد و بعد از آن قاتل بی رحم ( زاکری بران) ناپدید شد اما در خانه نامه ای به این مضمون که دوست دخترش را به قتل رسانده و بدنش هنوز در خانه است بر جای گذاشت .

12 سال بعد زوج جوانی که به این خانه آمدند تا زندگی کنند متوجه نامه شدن و با کنجکاوی نامه را دنبال کردند اما با بقایای بدن دخترجوان رو به رو شدند.

آن ها با وحشت فراوان با پلیس آمریکا این موضوع را در میان گذاشتند و پلیس با تحقیقات توانست سرباز دیوانه را پیدا کند اما او در سال 2016 وقتی که متوجه پلیس شد خودش را از پشت بام آپارتمانش پایین انداخت و کشته شد.

اهالی آن منطقه به دلیل این که این خانه در محله نیواورلئان قرار دارد او را موزه خونین نیواورلئان می نامند.

نیواورلئان یا نیو اورلینز در انگلیسی: New Orleans بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در ایالات متحده آمریکا است. این شهر بر کرانه رود میسی‌سیپی واقع شده و از بندرهای مهم ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

موزه خونین (6)6

موزه خونین (5)5

موزه خونین4 (4)

1موزه خونین (1)

 

موزه خونین2 (2)

موزه خونین3 (3)

کدخبر: 382085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟