سرهنگ "احمد طاهری با بیان جزئیات این خبر، گفت: ماموران انتظامی شهرستان های "مهرستان" و "ایرانشهر" در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته رصد مسیر های تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 5 نفر از این قاچاقچیان، توقیف 3 دستگاه خودرو پژو 405 و کشف یک تن و 993 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 2 قبضه سلاح شکاری شدند.

سرهنگ طاهری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق Contraband موادمخدر و انتقال مواد افیونی توسط اعضا این باند در شهرستان هامون و ارسال به سایر استان های کشور، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان های هامون و زابل با همکاری پلیس Police موادمخدر استان خراسان رضوی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی و کنترل افراد مظنون در این رابطه موفق شدند محل دپوی موادمخدر را در منزلی در شهرستان هامون شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر مقدار 518 کیلوگرم هروئین، 154 کیلو تریاک و 92 کیلوگرم شیره تریاک را کشف کنند.

طاهری با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی Smuggler در این عملیات تصریح کرد: ماموران در این عملیات علاوه بر مواد کشف شده یک دستگاه خودرو تویوتا و تعداد 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر Drugs به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار حوادث + فیلم و عکس

زنده شدن مُرده در سالن مردگان پزشکی قانونی تهران

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

ازدواج سوم پسر ۲۷ ساله آقای بازیگر معروف جنجالی شد + عکس

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

قاتلی که گوشت صورت قربانی خود را خورد!

قتل فجیع دختر 11 ساله با 60 ضربه چاقوی مادر + عکس

نقشه یک دختر سرایدار برای ازدواج با پسر یک پزشک متخصص و پولدار تهرانی

ماجرای زندگی این زن مشهدی اشکتان را در می آورد

راز هولناک قتل نجمه 20 ساله در بافق / او از رفت و آمدهای مشکوک نامادری با همسایه اطلاع داشت!

اخراج 8 مجری زن تلویزیون به خاطر چاقی + عکس

ماجرای مرگ پادشاه ایرانی کوچکترین کشور دنیا + عکس

سلفی جالب موزیسین معروف در اتاق زایمان + عکس

کدخبر: 381668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟