به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین دهقانپور، رئیس پلیس Police شهرستان بینالود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing قطعات خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شاندیز ،ماموران تجسس این کلانتری با بررسی صحنه های سرقت و تجزیه و تحلیل سرقت ها موفق به شناسایی شیوه و شگرد سارقان شدند.
وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ساعت 4 بامداد روز گذشته ماموران گشت انتظامی شاندیز در انجام ماموریت های هدفمند خود به خودرویی که کاپوت آن بالا بود و مرد جوانی در حال برداشتن باطری داخل آن بود، مشکوک می شوند.
رئیس پلیس شهرستان بینالود در ادامه گفت: این مرد جوان به محض مشاهده ماموران ضمن رها کردن خودروی خود به صورت پیاده به سمت رودخانه شاندیز متواری که ماموران در یک تعقیب طولانی سرانجام با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح او را دستگیر کردند.
دهقانپور تصریح کرد: در استعلام انجام شده مشخص شد خودروی سارق نیز سرقتی بوده و شب گذشته از محدوده غرب شهر مشهد سرقت شده است، که از داخل خودرو نیز تعدادی اقلام سرقتی شامل تعدادی باطری خودرو، کیف و عینک و ... کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: این سارق 30 پس از دستگیری همدستانش به علت 12 فقره سرقت منزل و خودرو تحت تعقیب پلیس قرار داشت و این در حالی است که او بیش از 10 فقره سابقه کیفری در خصوص نزاع، مواد مخدر Drugs و سرقت در پرونده خود داشته و در فروردین ماه از زندان Prison آزاد شده است که این بار نیز با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.
تا کنون حدود 6 نفر از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی سایر شکات و دیگر جرائم احتمالی از متهم ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این عکس دنیا را تکان داد + تصاویر

فوری / 2 راننده از خدا بی خبر صبح امروز در مشهد اعدام شدند / در ملاعام اجرا شد + عکس

پشت صحنه مناظره‌های جنجالی 88 که بود !؟

تجربه مرگ یک دختر که زنده شد / روحم از بدن جدا شد و از سقف خانه گذشت

حمله راننده شاسی بلند با تبر به یک خانواده تهرانی در بزرگراه + عکس

چرا پدرها در خلوت بچه‌هایشان خطرناک هستند! + عکس

مرگ مهربان ترین قاتل سریالی در زندان + عکس

دخترم را به پدرش ندهید که او را خواهد خورد / این مرد تمایل به خوردن گوشت انسان دارد! + عکس

امیرعلی کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد + عکس

اسید پاشی به صورت دختر 18 ساله به خاطر دوستی با یک مرد +عکس

این مرد به 4 اعدامی در اندیمشک زندگی دوباره داد + عکس

حمله عجیب پسردانش آموز به معلم فیزیک در کلاس + فیلم و عکس

کدخبر: 380397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟