به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رهام رضایی، رئیس پلیس Police شهرستان کنگان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر اینکه شخصی از مغازه وی با اسکناس جعلی به میزان 4میلیون و800هزار ریال خرید نموده و از محل متواری گردیده که در همین راستا سریعا گشت کلانتری11 برای صحت موضوع به محل عزیمت که با بررسی،دقیق جعلی بودن اسکناس ها محرز شد. 
این مقام انتظامی افزود: شناسایی و دستگیری مجرمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، با بررسی صحنه جرم Crime مشخص می گردد که متهم یا متهمان گوشی تلفن همراه خود را در محل جا گذاشته به همین منظور محل مورد نظر زیر نظر گرفته شده و زمانی که متهم برای تحویل گرفتن تلفن همراه خود به مغازه مراجعت می کند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود. 
رضایی اضافه کرد: در تحقیقات فنی در پلیس آگاهی متهم به اقرار کرد که با همدستی دو نفر دیگر اسکناس های جعلی را از استان های مرکزی به شهر کنگان برای خرید آورده اند. 
رئیس پلیس کنگان عنوان داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی،با همکاری پلیس امنیت عمومی و کلانتری11 هر دو نفر متهم متواری را در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند که در بازرسی از محل تعداد 15 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی را کشف کردند. 
رضایی بیان کرد: در مجموع 12میلیون و 300 هزار ریال اسکناس جعلی کشف، سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو در در راستا توقیف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟