راننده شیطان صفت در زندان کرج اعدام شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، متهم که پسر 25‌ساله‌ای به نام فرهاد بود همراه یکی از دوستانش به نام سعید نیمه‌شب پنج‌شنبه ششم فروردین‌‌سال‌94 با شکایت زن 22‌ساله‌ای به نام پریسا تحت تعقیب مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: ساعت 22‌شب از مانتو فروشی در میدان هفت‌تیر که محل کارم است بیرون آمدم تا به خانه‌مان در خیابان گرگان بروم. لحظاتی بعد سوار خودروی پراید مشکی رنگی شدم که علاوه بر راننده که پسر جوانی بود، پسر دیگری حدوداً 25‌ساله به عنوان مسافر در صندلی جلو نشسته بود. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که راننده ناگهان تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم سرنشین جلو مرا با چکشی تهدید کرد و گفت سکوت کنم. از ترس به خودم می‌لرزیدم تا اینکه راننده در خیابان خلوتی خودرواش را متوقف کرد.

من که متوجه نیت شوم آنها شده بودم التماس کردم رهایم کنند، اما فایده‌ای نداشت و دو پسر جوان پس از آزار و اذیت پول‌ها و طلاهایم را سرقت Stealing کردند و مرا همانجا از خودرو به پایین بیرون انداختند و گریختند.

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی برای شناسایی دو شیطان پراید سوار در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که تجسس‌ها برای بازداشت دو متهم آغاز شده بود، شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد. یکی از شاکیان که زنی 35‌ساله‌ای بود با طرح شکایتی گفت: در خیابان قزوین برای رفتن به سه‌راه آذری سوار خودروی پراید مشکی شدم که علاوه بر راننده پسر جوانی هم به عنوان مسافر سوار بود‌. آنها مرا به زور به بیابان‌های فیروز بهرام اسلامشهر بردند و پس از آزار و اذیت و سرقت حلقه نامزدی، گوشواره‌ها، گوشی تلفن همراه و 190‌هزار تومان پولی که همراه داشتم در آن حوالی رها کردند. 
در چنین شرایطی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد کارآگاهان با کمک شاکیان موفق به شناسایی فرهاد 25‌ساله شدند که از متهمان سابقه دار بود. بررسی‌ها نشان داد فرهاد چند سابقه اعتیاد و مواد مخدر Drugs دارد. بنابراین وی را روز هفتم تیر‌سال‌94 به عنوان مظنون حادثه Incident بازداشت کردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم Crimeخود با همدستی یکی از دوستانش به نام سعید اعتراف کرد. سپس مأموران سعید را بازداشت کردند و او هم حرف‌های فرهاد را تأیید کرد. در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت که 15‌زن و دختر جوان به اداره پلیس مراجعه‌کردند و از دو پسر شیطان‌صفت به اتهام آزار و اذیت، آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار شکایت کردند. فرهاد در بازجویی‌ها اقرار کرد که به شش زن و دختر به زور تجاوز Rape و اموال آنها را سرقت کرده است. سعید هم در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار اعتراف کرد. 
دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. هیئت قضایی پس از شنیدن دفاعیات متهمان فرهاد را به جرم آزار و اذیت به شش زن جوان، آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار به اعدام، 25‌سال حبس، 74‌ضربه شلاق Whip و رد مال محکوم کرد و متهم ردیف دوم را به جرم 25‌سال حبس، 74 ضربه شلاق و رد مال محکوم کردند. حکم اعدام execution فرهاد پس از تأیید در یکی از شعبات دیوان عالی کشور برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه بامداد چهارشنبه فرهاد پس از سیر مراحل قانونی حکمش در زندان Prison رجایی‌شهر کرج با حضور قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با طناب دار اعدام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل مرد جوان که زنش را اجاره می داد! / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

درگیری شدید دو خواهر با پلیس+ عکس

ماجرای فیلم کتک خوردن یک جوان از سوی 3 پلیس راهور انزلی + فیلم و عکس

ازدواج شوم زن مطلقه با پزشکی که تو زرد از آب درآمد

مرد آدم خوار خودش را در سلول زندان دار زد + عکس

آخرین وضعیت پرونده هولناک ترین خواستگار / معصومه دختر تبریزی چه می کند؟! + عکس

سوءظن نوعروس / شوهرم به دختر خاله اش خیلی علاقه نشان می داد!

دوست زنم مرا با شهین در سینما دید / دردسر زن موقت مهربان برای تاجر فرش

بلایی که عروس لجباز با مهریه 14 گل سرخ بر سر مادرشوهرش آورد!

زنم با راننده سمنانی ارتباط پنهانی داشت / هر دو را داخل مینی بوس غافلگیر کردم و کشتم! + عکس

2 قاتل در زندان بازنشسته شدند! / دادگاه تهران حکم داد + عکس

فوری / پیدا شدن جسد تکه تکه یک زن در سطل آشغالی در تهران

دختری 20 ساله ام و با پای خودم به خانه مجردی رامین رفتم!

 

کدخبر: 375360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟