به گزارش گروه جنایی رکنا، فرهاد قلی نژاد در این باره اظهار داشت: اداره محیط زیست شهرستان دزفول از تمام ظرفیت‌های ممکن برای حفاظت از سرمایه‌های زیست محیطی خود و تأمین رضایت شهروندان، استفاده می‌کند.

وی با بیان این که شهرستان دزفول با برخورداری از پوشش گیاهی و کوهستانی گسترده نیازمند توجه ویژه به جهت توسعه و تأمین خدمات زیست محیطی خود است، گفت: صبح امروز مأموران حفاظت محیط زیست پارک ملی دز در حین گشت و کنترل آبی در رودخانه دز، دچار حادثه Incident شده و با تیر اندازی افراد مسلح، مصدوم شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول عنوان کرد: این صیادان قبل از اقدام به تیر اندازی با بی توجهی به هشدارهای ماموران محیط زیست شهرستان دزفول، اقدام به تیر اندازی به سوی آن‌ها کردند.

وی گفت: عاملان این حادثه پس از تیر اندازی به سوی ماموران محیط زیست شهرستان دزفول با قایق از محل وقوع جرم Crime متواری شدند و پس از پیگیری‌های صورت گرفته، نتیجه به اطلاع شهروندان می‌رسد.

قلی نژاد گفت: از تمام ظرفیت‌های ممکن برای پیگیری این حادثه، استفادهمی‌کنیم و پس از بررسی‌های صورت گرفته نتیجه را به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 374311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟