صبح روز چهارشنبه 29 فروردین 97 مأموران نیروی انتظامی شهر سیاهکل استان گیلان در جریان یک تیراندازی در حیاط خانه‌ای روستایی قرار گرفتند.
دقایقی بعد مأموران خود را به محل حادثه Incident رساندند و با پیکر نیمه جان صاحب خانه روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت گلوله‌ای به سینه و گردنش دچار خونریزی شدید شده بود.
مرد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات وی بی‌نتیجه ماند و مرد 62 ساله جان باخت.
بدین ترتیب جسد قربانی حادثه برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
درهمین حال به دستور بازپرس ویژه قتل Murder دادسرا تجسس‌های پلیسی برای به دست آوردن ردی از عامل جنایت Crime در دستور کار مأموران قرار گرفت.
آنان در تحقیقات خود دریافتند که روز حادثه مردی ناشناس در حالی که اسلحه‌ای در دست داشته وارد حیاط خانه این مرد شده و بعد از شلیک به سرعت محل حادثه را ترک کرده است.
با توجه به این یافته‌ها بود که عملیات ردیابی پلیس Police برای بازداشت مرد تیر‌انداز آغاز شد.
سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی سیاهکل درباره این حادثه گفت: متهم به قتل به دلیل اختلافات ملکی با مقتول به آنجا رفته و در حیاط خانه با وی درگیر شد سپس با شلیک گلوله سلاح شکاری به سینه و گردن مرد ۶۲ ساله او را به قتل رسانده و پا به فرار Escape گذاشته بود.
با توجه به شناسایی هویت متهم، پلیس رد او را در یک کلبه جنگلی حوالی محل حادثه به دست آورد و برای دستگیری وارد عمل شد.
در حالی که کمتر از سه ساعت از وقوع حادثه می‌گذشت، مأموران کلبه جنگلی را به محاصره خود در آورده و با اخطار از متهم خواستند خود را تسلیم پلیس کند.
مرد تیرانداز وقتی خود را در محاصره پلیس دید بلافاصله یک قرص برنج را بلعید در همین لحظه مأموران او را به بیمارستان رساندند اما تلاش تیم پزشکی برای نجات وی نتیجه نداد و متهم جان باخت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حسین خانی

کدخبر: 374046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟