اعدام پیرمرد 83 ساله در زندان + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز پنجشنبه، ایالت آلاباما یک پیرمرد 83 ساله محکوم در پرونده چند بمب‌گذاری در سال 1989 را اعدام execution کرد. وی پیرترین فرد اعدام شده در تاریخ معاصر آمریکا محسوب می‌شود.
مقامات زندان Prison ویلیام هولمن واقع در آتمور آلامابا اعلام کردند والتر مودی به وسیله تزریق مرگبار در این زندان اعدام شده است. این هشتمین اعدام در آمریکا از آغاز سال 2018 به شمار می‌رود.
پیش از این، جان نیکسون که در سال 2005 در 77 سالگی در میسیسیپی اعدام شد، پیرترین فرد اعدام شده در آمریکا به شمار می‌رفت. بر اساس مرکز اطلاعات مجازات اعدام که بر اعدام‌ها در آمریکا نظارت می‌کند، دیوان عالی آمریکا در سال 1976 مجازات اعدام را بار دیگر در این کشور برقرار کرد.
مودی به ارسال یک بمب در سال 1989 به یک قاضی Judge که به مرگ وی منجر شد و بمب‌گذاری دیگری که به مرگ یک وکیل حقوق شهروندی در ایالت جرجیای آمریکا انجامید، محکوم شده بود.
مودی که بیش از 20 سال در انتظار حکم اعدام خود در زندان به سر می‌برد، ادعای بی‌گناهی کرده بود. دادگاه برای بررسی درخواست تجدید نظر او، حکم اعدام وی را به تعویق انداخت اما سپس این درخواست نیز در لحظات آخر رد شد.
پیش از این، در اوایل سال جاری میلادی کهولت سن و بیماری یک زندانی Prisoner محکوم به اعدام، موجب اختلال در روند اعدام وی در آلاباما شد. این زندانی که دویل هام نام داشت، 61 ساله بود و از سرطان پیشرفته رنج می‌برد و رگ‌های وی وضعیت مساعدی برای تزریق کشنده نداشتند.
اعدام هام در حالی به تعویق افتاد که وی در اتاق اعدام بر تخت دراز کشیده بود و پزشکان موفق به گرفتن رگ برای تزریق به وی نبودند.
وکلای هام از ایالت آلاباما درخواست کردند تلاش برای اعدام وی را تکرار نکنند و در نهایت در ماه مارس با این ایالت به توافقی رسیدند که به موجب آن، این فرد اعدام نشود.
اعدام مودی نشان دهنده افزایش سن محکومان به مرگ در آمریکا است. از سال 2006 تاکنون، 10 زندانی با بیش از 70 سال سن در آمریکا اعدام شده اند. بر اساس گزارش مرکز اطلاعات مجازات اعدام، پیش از این اعدام افراد مسن در تاریخ معاصر آمریکا بی‌سابقه بوده است.
بر اساس گزارش‌های این نهاد، بیش از 40 درصد زندانیانی که در انتظار برای اجرای حکم اعدام خود به سر می‌برند، دستکم 50 سال سن دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل سعید کریمیان مدیر جم در ترکیه دستگیر شد / او یک مرد ایرانی است+ عکس

نقشه شوم شوهر برای زن خائن / با فرشید وارد باغ شدم ولی امیر در آنجا منتظرم بود!

بیژن مرا با لباس های ناجوربه مجالس لهو و لعب می برد! / من برده شده بودم!

علت اعدام جوان همدانی / اساتید حقوق جزا به اجرای حکم بهمن ورمزیار نه گفتند!

پسرم می خواست دین اش را عوض کند او را کشتم!

اعتراف به قتل مرد دلار فروش تهرانی داخل پاساژ

دردسر دزدیده شدن موبایل برای یک زن و شوهر آبرودار تهرانی

بررسی برخورد نامناسب گشت ارشاد با دختر جوان در یک پارک تهران در مجلس + فیلم

عکس / کاش با پسرخاله ام ازدواج نمی کردم / ناگفته های عایشه محمودی زن گلستانی

4جوان وحشیانه به من تجاوز کردند / ناگفته های دختر 22 ساله در دادگاه + فیلم و عکس

شکایت عجیب یک نوعروس / شوهرم با زن سابقش ارتباط شیطانی دارد!

بلایی که جواد بر سر دخترم پشت یخچال سوپرمارکت آورد!

کدخبر: 373957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟