سرگرد "ایوب صالحی" گفت: در پی شکایت های صورت گرفته از سوی شهروندانی که خودروی شان را در محدوده پایانه جنوب پارک کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی، توضیح داد: در پایش های اطلاعاتی بدست آمد که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پرسه زنی در اطراف خودروهایی که از ضریب ایمنی کمتری برخوردار هستند، اقدام به سرقت Stealing لوازم داخل خودرو می نمایند و متعاقب آن چهره سارقان و مشخصات موتورسیکلت آنان، شناسایی شد.

رئیس کلانتری 208 پایانه جنوب، ادامه داد: گشت های انتظامی در سطح محدوده به طور هدفمند افزایش تا اینکه ماموران هر دو سارق را هنگام پرسه زنی در اطراف خودروها مشاهده و بلافاصله طرح دستگیری سارقان اجرا گشت.

وی با توضیح اینکه یکی از سارقان در تعقیب و گریز صورت گرفته دستگیر و به کلانتری منتقل شد، گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی به 17 فقره سرقت اعتراف و پرونده تشکیل شده، برای شناسایی مالباختگان و دستگیری سارق دوم در اختیار پایگاه هفتم پلیس Police آگاهی پایتخت قرار گرفت.

گفتنی است: سرگرد صالحی از رانندگان خودروها خواست با افزایش ضریب ایمنی خودروها و پارک نمودن آن ها در محل مناسب، در کاهش سطح سرقت مشارکت داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟