بعد از ظهر 22 فروردین ماه بود که ماموران کلانتری 129 جامی در جریان یک فقره سرقت Stealing 120 میلیونی در محدوده حفاظتی خود قرار گرفتند.

تحقیقات برای دستگیری سارقان با تشکیل پرونده ای در دادسرای ناحیه 11 تهران در جریان است.

زن صاحبخانه که به شدت از سرقت شدن خانه اش ترسیده بود در توضیح ماجرا به خبرنگار ما گفت: لحظاتی پیش از سرقت خانه خود را ترک کردیم.

یک ربع ساعت بیشتر از ترک خانه مان نگذشته بود که یکدفعه همسایه ها به سر کوچه آمدند و مرا از خالی شدن خانه مان خبر کردند.

این زن در ادامه گفت: سر کوچه با فرزندانم در حال خوردن بستنی بودم و اصلا باورم نمی شد که در این مدت زمان کوتاه سارقان بتوانند خانه مان را خالی کنند. سریعا به خانه بازگشتم و دیدم که آنها تمامی طلاها و جواهراتم را برده اند.

او ادامه داد: آشفته شده بودم و اصلا این ماجرا را باور نمی کردم. طلاهای من و فرزندانم را جمع کرده بودیم که بتوانیم با استفاده از آنها خانه مان که 50 متر مربع بیشتر نیست را بزرگتر کنیم و حالا با این سرقتی که رخ داده است به نظر می رسد حالا حالا ها باید در همین خانه 50 متری زندگی کنیم.

این مالباخته در حالیکه گریه می کرد افزود: چهار روز پیش مراسم تولد دخترم بود و دزدان که با کادو های دخترم در خانه روبرو شده بودند حتی به آنها نیز رحم نکرده بودند. ما حتی فیلم های دوربین مداربسته را نیز بررسی کردیم که با توجه به آنها سارقان را نمی شناسیم اما صورت آنها کاملا در این تصاویر مشخص است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟