به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این واقعه جنایی از بیستم اردیبهشت سال 86 پس از مرگ زن جوان درمهرشهر کرج شروع شد.
کارآگاهان جنایی در نخستین مرحله تحقیق وقتی پی به ناپدید شدن این زن بردند شوهرش را تنها مظنون دانستند و پس از چند روز این مرد جوان در اردبیل دستگیر شد و در نخستین مرحله بازجویی به قتل Murderهمسرش اعتراف کرد.
کریم 38ساله در بازجویی گفت: «فریبا سومین همسر من بود که پس از جدایی از دو همسر سابقم با او آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم درحالی که او هم قبلاً یک بار ازدواج کرده بود. محل کارم در خارج از شهر بود و زندگی آرامی داشتیم. 2 سال از ازدواج‌مان می‌گذشت که یک روز وقتی به خانه برگشتم متوجه اخطاریه دادگاه درباره مهریه او شدم به همین خاطر با هم درگیر شدیم. آنقدرعصبانی بودم که به سمت آشپزخانه رفتم وبا برداشتن چاقوبه همسرم حمله کردم نمی‌توانستم بفهمم که چرا او علیه من شکایت کرده و مهریه‌اش را به اجرا گذاشته من او را دوست داشتم و برای زندگیمان بسیار تلاش می‌کردم یک دختر9ماهه هم داشتیم.
پس از اینکه اورا کشتم دخترم مبینا را برداشتم ودر پاکدشت به خانه خواهرم رفتم وقتی دخترم را به خواهرم سپردم به پارس آباد اردبیل رفتم و از ترس نمی دانستم به کجا فرارکنم....
این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود به قصاص نفس محکوم شد ولی درحالی که خودش را برای مرگ آماده کرده بود با رضایت خانواده همسرش روبه‌رو شد. کریم پس از11 سال حبس صبح دیروز از زندان Prison به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت تا از نظر جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شود. به این ترتیب چون مدت بازداشت وی بیش از 10 سال شده بود قضات هم حکم آزادی Freedom وی را صادر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟