سرهنگ پرویز حسینی فر به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در پی سرقت Stealing های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی تیره رنگ و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی مشاهدات عینی شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی، قرار گرفت که در نتیجه دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل اختفای وی واقع اعزام شدند.

سرهنگ حسینی فر، افزود: با ترفند های پلیسی متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، ضبط، کامپیوتر خودرو، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده مرزداران اعتراف و همچنین به 6 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار نمود و اذعان داشت که اموال مسروقه را به مالخران اموال مسروقه می فروخته است.

کلانتر 140 در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تا کنون یکی از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟