سرهنگ مرادی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت Stealing های متعدد خودرو در این محدوده، تیمی از ماموران وارد عمل شده و به بررسی محل های جرم Crime خیز پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک زن و مرد با همدستی هم اقدام به سرقت در این محدوده می کنند که با مشخص شدن چهره و وضعیت ظاهری آنها تیم های عملیاتی در پی دستگیری آنها برآمدند.

کلانتر 141، اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته این زوج سارق با یک دستگاه خودروی سواری در محدوده بلوار امیرکبیر مشاهده و تحت تعقیب قرار گرفتند که نهایتا پس از طی مسافتی نه چندان طولانی خودروی آنها متوقف و هر دو تن دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی ها به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت های احتمالی به پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: در ادامه مالک خودروی مسروقه شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری خودروی خود را تحویل گرفت و از تلاش ماموران در دستگیری سارق و کشف خودرو تقدیر و تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟