سرگرد نانکلی رئیس کلانتری 162 فشم، در تشریح این خبر گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده فشم، ضمن مراجعه به کلانتری اظهار داشت که مدتی است که ساختمان در حال ساخت خود را رها کرده و به مسافرت رفته است اما زمانی که بازگشته متوجه شده دو سارق در حال سرقت Stealing از ساختمان وی هستند که بلافاصله به پلیس Police مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به این که احتمال داشت هنوز سارقان در محل حضور داشته باشند، ماموران با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که دو سارق را در حال سرقت از ساختمان مذکور مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند سعی کردند با استفاده از موقعیت های موجود از محل فرار Escape کنند اما سرعت عمل ماموران این امکان را به آنها نداد و هر دو در همان محل دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 162 ، بیان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از ساختمان های در حال ساخت این محدوده اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرگرد نانکلی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز تعدادی تجهیزات صنعتی از جمله میکسر دستی، آهن آلات و سبد بالابر ساختمانی کشف که ضمیمه پرونده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟