فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سرقت که در پوشش مسافربر از مسافران در اتوبان تهران –کرج –قزوین سرقت می کردند ، خبر داد . 

سرهنگ «مهدی فضلی علیشاه» در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر سرقت Stealing به عنف در اتوبان تهران – کرج و قزوین ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .

سرهنگ فضلی علیشاه در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های شبانه روزی موفق به شناسایی یکی از متهمان در حوالی شهر جدید هشتگرد شدند .

وی افزود :متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم Crime خود مبنی بر 17 فقره سرقت به عنف در پوشش مسافرکش از رانندگان در اتوبان تهران –کرج و قزوین با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد .

این مقام انتظامی اظهار داشت : ماموران با انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی و دستگیری هر دو سارق شده و طی عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ فضلی علیشاه در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت : متهمان با یک دستگاه خودروی پراید در پوشش مسافر کش در مسیر اتوبان تهران –کرج و قزوین ، مسافران خود را با تهدید سلاح سرد مجبور به دادن وجوه نقد و کارت عابر بانک کرده و با رمز عابربانکی که از مالباخته ها می گرفتند اقدام به انتقال و یا برداشت از حساب آن ها کرده و افرادی که در کارت خود موجودی کافی نداشتند با توسل به زور و تهدید مجبور به گرفتن تماس تلفنی با خانواده شان جهت واریز پول به کارت می کردند .

وی گفت: هر سه متهم که دارای سوابق کیفری متعددی هستند پس از تکمیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا روانه زندان Prison شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شهروندان خواست تا به حودروهای شخصی که اقدام به مسافرکشی به خصوص در خارج از شهر می کنند اطمینان نکرده و حدالمقدور از وسایل نقله عمومی تاکسی و اتوبوس استفاده کنند و در صورتی که مورد سرقت واقع شدند ، خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنند، مشخصات ظاهری سارق و پلاک و رنگ خودرو را به ذهن سپرده و در اولین فرصت طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن کثیف با پسرش ازدواج کرد! / این زن محاکمه می شود + عکس

این عروس و داماد در تهران سر بریده شدند + فیلم های و عکس های تکاندهنده

انتشار فیلمی از شکنجه پلید یک دختر زیبا + فیلم تکاندهنده

خیلی عجیب / این پسر باردار شده است! +عکس

عروس خانم به کثافتکاری قبل از ازدواج اش ادامه داد! / مجتبی مچ او را در خانه گرفت!

ماجرای عکس 2 پسری که مورد آزار عربستانی ها قرار گرفتند / چه زود پیر شده اند!

​شلیک به سارق حرفه ای پشت فرمان خودروی پلیس/ عملیاتی همانند کبری 11 + عکس

فریبا من را فریب داد! / پسر شیطان صفت دام هولناکی برای من پهن کرده بود

دستگیری زورگیر مسلح که در کمین مسافران نوروزی در آبادان بود+عکس

ارتباط همزمان دانشجوی شیطان صفت با نسرین و مهشید

عکس هوایی دریاچه زیبا و عجیب ایران در اینستاگرام فضانورد روس

امیر ژوله ممنوع التصویر شد + عکس

فتوای خنده دار مفتیان عربستان درباره خوردن آجیل در نوروز +عکس

حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران / همه به وحشت افتادند + تصاویر

مرگ نوزاد 4 ماهه در چادر نوروزی / خانواده در حال شنا بودند

پشیمانی مادر دوقلوها از کثافت کاری های شوم

این دزد پول های امام زاده را می دزدید+ عکس

کدخبر: 368547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟