به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین اسماعیل زاده، رئیس کلانتری 116 به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با توجه به افزایشسرقت Stealing قاپ زنی در خیابان "مولوی"، ماموران این کلانتری برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شده و تحقیقات خود را را آغاز کردند.
وی افزود: با توجه به ساعات وقوع جرائم و سبک سرقت ها، دو سارق که با موتورسیکلت اقدام به سرقت می کردند، شناسایی شده و پس از تعقیب و گریزی کوتاه هر دو سارقان در محدوده خیابان صاحب جمع، دستگیر و روانه کلانتری شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی اولیه از متهمان، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف که صاحبان هر دو گوشی تلفن شناسایی و پس از دعوت به کلانتری ضمن شناسایی سارقان اموال مسروقه خود را تحویل گرفتند و در ادامه 6 نفر دیگر از شاکیان این پرونده نیز در کلانتری حاضر و سارقان را شناسایی کردند.
رئیس کلانتری 116 عنوان داشت: هر دو متهم تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر 70 فقره سرقت در محدوده های مختف تهران همچون ولیعصر(عج)، مختاری، کارگر، مولوی، مدرس، صاحب جمع، خیام و شوش اعتراف کرده و در این خصوص با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟