به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای، سرکلانتری هفتم پلیس Police پایتخت به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing در محدوده بازار، خصوصا محدوده عباس آباد، آل یاسین، حاج قاسم و دروازه نو، موضوع در دستور کار ماموران تجسس و اطلاعات کلانتری 113 قرار گرفت و دو تیم از ماموران این کلانتری اقدام به گشتزنی و تحقیقات در این محدوده کردند.
وی افزود: همزمان از طریق بازبینی فیلم دوربین های مداربسته محل های سرقت تصاویر 2 سارق که شب ها اقدام به سرقت از مغازه ها می کردند، به دست آمد و میان گشت های انتظامی مستقر در محدوده بازار Storeتوزیع شد تا در صورت مشاهده آن ها را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات مذکور ادامه داشت تا این که در نهایت، طی دو مرحله این متهمان در مخفیگاه های خود واقع در همان محدوده بازار، شناسایی و دستگیر شدند.
سرکلانتری هفتم، بیان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرم Crime خود اظهار داشتند که با همدستی هم با تخریب کرکره مغازه ها از 20 مغازه در محدوده های مذکور، سرقت کرده اند.
موقوفه ای، تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مدارک موجود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های دیگر آنها تحقیقات انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟