به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری، رئیس کلانتری 144 به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با اعلام خبری در خصوص سرقت Stealing از اماکن خصوصی در خیابان صنعت، تیمی از ماموران این کلانتری به سرعت در محل حاضر شده و بررسی های اولیه را در محدوده مذکور آغاز کردند.
وی بیان داشت: در بررسی اولیه مالباخته که مالک یک انبار بود، به ماموران گفت در مدت شش ماه تعداد زیادی لوله و اتصالات به ارزش حدود پنچ میلیارد تومان از انبارش به سرقت رفته ولی هیچ آثار تخریبی در محل بر جای نمانده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به وضعیت موجود، ماموران سرنخ های احتمالی را دنبال کردند تا این که انباردار این مجموعه مورد سوء ظن قرار گرفته و برای تحقیقات به کلانتری دعوت شد.
رئیس کلانتری 144 عنوان داشت: انباردار در بازجویی های انجام شده به سرقت از انبار، اعتراف کرد و بیان داشت که اموال مسروقه را با همکاری فردی به نام "ح" به سرقت برده و در محدوده بازار Store بزرگ تهران به فروش می رسانده است.
منصوری، تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم، همدست وی نیز در یک اقدام ضربتی در محل سکونتش دستگیر شد و در بازرسی از محل نیز 60 کیسه از اموال مسروقه کشف شد.
هر دو متهم با تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟