پرونده قتل Murder دو برادر در شهرستان داراب وارد مرحله تازه ای شد.

متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت اصلی مرگ دو جوان را اصابت گلوله اعلام کردند و گفتند که حدود چند ساعت از زمان جنایت Crime می گذرد. باتوجه به مدارکی که از جیب های قربانیان به دست آمد مشخص شد که آنها دو برادر هستند اما آنچه هنوز معلوم نبود، اینکه از سوی چه کسانی و با چه انگیزهای به قتل رسیده اند. کارآگاهان در ادامه بررسی ها موفق به کشف یک سرنخ در جیب یکی از مقتولان شدند.

براساس این فرضیه، مأموران حدس میزدند که دو برادر جوان صاحب ملکی بوده اند که عامل و یا عاملان جنایت به دلیل اختلاف نقشه قتل را عملی کردهاند. با این فرضیه بررسی ها ادامه یافت و در ادامه تحقیقات خانواده مقتولان شناسایی شدند. در پرس و جو از آنها مشخص شد که این دو برادر با کسی دشمنی نداشته اند. بنابراین حدس اولیه پلیس درباره اینکه جنایت از سوی یک آشنا رخ داده است قوت گرفت.در این مرحله تنها سرنخی که در دست بود یک کاغذ از قربانیان بود.

نقشه زیرکانه

کارآگاهان تحقیقات را آغاز کردند. این جست و جوها بعد از چند ساعت نتیجه داد و سرانجام مدرکی از قربانیان در نزدیکی یکی از محلات به دست آمد. ماموران در ادامه متوجه شدند که یکی از آشنایان قربانیان از زمان جنایت متواری شده است.

بنابراین ظن ماموران به او بیشتر شد و در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. با گذشت چند روز از این جنایت هولناک، مرد جوان دستگیر شد اما در تمامی مراحل بازجویی مدعی شد که بیگناه است و نقشی در جنایت ندارد. سکوت مرد جوان چند روز ادامه داشت و این در حالی بود که هر روز سرنخ های بیشتر علیه او به دست می آمد. در نهایت مرد جوان که می دید انکار جنایت بی فایده است، لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.

این مرد گفت: من و قربانیان از مدت ها قبل بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف شدید داشتیم و هر بار سر همین موضوع باهم درگیر می شدیم.

روز جنایت با قصد و نیت قبلی گوشه ای کمین کرده و منتظر فرصت مناسبی بودم تا از آنها انتقام بگیرم. ساعت ها در انتظار آنها نشستم تا اینکه از محل جنایت عبور کردند.

مسافتی آنها را تعقیب کرده و سپس در یک موقعیت مناسب به سمت آنها شلیک کردم. با اعترافات این مرد، ماموران وی را به محل جنایت منتقل کردند و او در جریان بازسازی صحنه قتل شرح داد که چطور دو برادر جوان را به قتل رسانده است. با تکمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ فجیع 2 خواهر اقلیدی در پشت بام با پتو و بالشت

مجری معروف تلویزیون راهی بیمارستان شد +عکس

طوفان وحشتناک در فهرج کرمان + فیلم باورنکردنی

عجیب ترین حکم دادگاه برای مردی که از سفر زنده برگشته بود!

این مرد یک روز بعد از اعدام بیگناهی اش ثابت شد + عکس

مردم روستا،«ترامپ» را بیرون انداختند! + عکس

شیرینکاری احمقانه یک دختر با نامزدش پلیس را شوکه کرد! + عکس

تصاویری از خلوت من و شوهرم در اتاق خواب به دست جوان 19 ساله افتاده بود / مجبور شدم سرقرار بروم!

اعتراف پسر 17 ساله در تهران به قتل عام 4 عضو خانواده اش / محمد با نامادری اش درگیر شد و دست به اسلحه برد!

وقتی فهمیدم زنم با شوهر سابقش ارتباط پنهانی دارد از خود بی خود شدم! + عکس

نقشه عجیب دختر دانشجوی تبریزی برای مردانی که دنبال ارتباط پنهانی بودند!

خلبان پرواز تهران یاسوج مجبور نبود پرواز کند

گفتگو با مرد عنکبوتی که به خانه یک قاضی تهرانی در طبقه پنجم دستبرد زد + فیلم و عکس بازسازی سرقت

فیلم وحشتناک از طوفان شدید شن در فهرج کرمان

شدت وزش طوفان شن جان شتر را در بیابان کرمان گرفت + فیلم

راز ارتباط های پنهانی المیرا زن شوهردار با همکار 27 ساله اش + عکس

 

کدخبر: 367700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟