سر شب بود همسرم را به خانه مادرش رساندم. او طبق روال همیشه هر موقع اسم خانواده من وسط می آمد اخم هایش را در هم می کشید .

پس از احوال پرسی از مادرش به راه افتادم تا به دیدن پدر و مادر پیرم بروم در بین راه تصمیم گرفتم چند مسافر هم سوار ماشین شخصی ام کنم.

2 مرد جوان روی صندلی عقب نشستند و خانمی هم روی صندلی جلو کنارم نشست،این زن گوشی تلفن همراهش را از کیف دستی اش بیرون آورد و سرگرم گفت و گو با تلفن شد.

هنوز چند دقیقه نگذشته بود که صدای زنگ تلفنم به صدا در آمد.همسرم پشت خط بود. با دیدن افسر پلیس Police راهنمایی رد تماس دادم و از چهارراه عبور کردم.

همسرم بلافاصله پیامکی با این متن فرستاد ))خوش می گذره آیا!!!!!)).

متوجه نشدم منظورش چیست . به راه خودم ادامه دادم . کمی جلوتر زن جوان و دو مرد مسافر پیاده شدند.

من هم به خانه پدرم رفتم . اصلا متوجه نبودم دستم رو صفحه تلفن همراه خورده و گوشی خاموش شده است.

حدود دو ساعت بعد با دیدن گوشی تلفن همراه بلافاصله آن را روشن کردم. سیل پیامک های جورواجور و توهین آمیز و 30 تماس بی پاسخ از همسرم داشتم. باور نمی کردم او چنین رفتاری داشته باشد.

به او زنگ زدم، تماس های تلفنی ام را جواب نمی داد . با دلواپسی به خانه پدر همسرم رفتم . با برخورد توهین آمیز او و مادرش روبرو شدم.

آن شب همسرم به خانه نیامد روز بعد با مادرم به خانه شان رفتیم حرف هایی رد و بدل شد که داشتم شاخ در می آوردم تازه فهمیدم یکی از اقوامشان از زن جوان که مسافر ماشینم بوده با گوشی تلفن همراهش عکس گرفته و برای آنها ارسال کرده است.

وقتی در همان عکس مرد جوان را روی صندلی عقب نشان شان دادم کمی آرام گرفتند. ما به مرکز مشاوره آرامش پلیس آمدیم و خوشبختانه مشکل تقریبا حل شد، اما نزدیک بود الکی الکی زندگی مان دچار مشکل شود.

گفتگو با کارشناس:

رئیس مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان رضوی گفت: در روابط بین افراد، اعتماد در طول زمان و با تجارب مختلف بین زوجین شکل می گیرد، اما این اعتماد ممکن است به صورت لحظه ای تخریب شود.

دکتر «سید مجید موسوی راد» افزود: هر چه که روابط زوجین از عمق و صداقت بیشتری برخوردار باشد، اعتماد زوجین دیرتر تخریب می شود و با کوچکترین واقعه ای از بین نمی رود.

این مدرس مهارت های زندگی افزود: همان طور که در این داستان خواندیم، تعارضات 2 زوج سابق بر این ماجرا زیاد بوده است وبنابراین با مشاهده یک عکس، روابط آنها تخریب شده است.

وی افزود: از سوی دیگر، مهارت ارتباط موثر، متضمن خوب حرف زدن و خوب حرف شنیدن است، مهارتی که در صورت تقویت آن بسیاری از مشکلات زوجین را برطرف خواهد کرد.

در این موضوع باید به صورت کامل به سخنان طرف مقابل گوش داد و همچنین مفاهیم خود را به صورت دقیق و مفید به طرف مقابل منعکس کرد.

متاسفانه و غالبا افراد هم در انتقال مفاهیم و هم در درک مفاهیم دچار مشکل شده که طبیعتا روابط زوجی تخریب می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی فهمیدم زنم با شوهر سابقش ارتباط پنهانی دارد از خود بی خود شدم! + عکس

عجیب ترین حکم دادگاه برای مردی که از سفر زنده برگشته بود!

مردم روستا،«ترامپ» را بیرون انداختند! + عکس

گفتگو با مرد عنکبوتی که به خانه یک قاضی تهرانی در طبقه پنجم دستبرد زد + فیلم و عکس بازسازی سرقت

فیلم وحشتناک از طوفان شدید شن در فهرج کرمان

شدت وزش طوفان شن جان شتر را در بیابان کرمان گرفت + فیلم

راز ارتباط های پنهانی المیرا زن شوهردار با همکار 27 ساله اش + عکس

دختر جوان با داماد خیالی عروسی کرد / پدربزرگش ساقدوش او شد! +عکس

خوش شانس ترین دختر 40 ساله دنیا + عکس

مردی در غرب تهران دستش را تا آرنج در کاسه دستشویی فرو برد +عکس

بعد از سربازی به خانه دختر آرزوهایم رفتم اما افسوس که دیر رسیدم و شب عروسی او بود

کارت بانکی لیلا دست جوان خبیث بود نیت کثیف زود لو رفت

دلیل دستگیری رحیم مشایی چه بود!

دفاعیات قلدرانه راننده اتوبوس مرگ دراویش پاسداران / این مرد انگار نه انگار قاتل است! + عکس

آزار شیطانی دختر 11 ساله توسط زن فامیل+ عکس

 

کدخبر: 367459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟