به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ارسلان قاسم زاده، رئیس کلانتری 128 تهران نو به تشریح این خبر پرداخت و گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان، ضمن مراجعه به دایره قضایی این کلانتری، اظهار داشتند که دو نفر موتورسوار با تهدید و زور گوشی های همراه آنان را ربوده است.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیم های تجسس ضمن انجام گشت های تعقیب و مراقبت و تجسس در محله مذکور، در نهایت سرنخ هایی از سارقان زورگیر به دست آوردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: این سارقان که از کلاه ها و همچنین موتورسیکلت های مختلفی برای سرقت Stealing استفاده می کردند تا مورد شناسایی قرار بگیرند، در نهایت در تحقیقات میدانی وضعیت ظاهری این سارقان شناسایی و تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد تا این که ماموران هنگام گشت زنی سارقان را در محدوده خیابان مسیل، هنگام زورگیری مشاهده کردند.
رئیس کلانتری 128 با بیان اینکه سارقان به محض مشاهده ماموران سعی کردند با حرکت در خلاف جهت خودروهای در حال حرکت از محل متواری شوند؛ اظهار داشت: هر دو سارق پس از دقایقی تعقیب و گریز در دو عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از سارقان تعداد 5 دستگاه گوشی مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
وی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گفت، ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته تعداد 16 کلاه مختلف که سارقان برای زورگیری استفاده می کردند کشف شد. 
وی گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟