به گزارش گروه جنایی رکنا، مرد ۲۸ساله ای به نام رضا سال گذشته در درگیری که در مجلس عروسی رخ داد با ضربه چاقو مصدوم شد. پیکر غرق خون مرد جوان بلافاصله از روستای کاریز حاج مجمد جان توابع سفید سنگ فریمان به بیمارستان این شهرستان انتقال یافت. 
تلاش پزشکان برای نجات مجروح این درگیری موثر نبود و با توجه به شدت جراحت او جان خود را از دست داد. 
سرهنگ علی اکبر قربانی، رئیس پلیس Police شهرستان فریمان در این باره گفت: با گزارش مرگ جوان ۲۸ساله به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.
این مقام انتظامی افزود: بررسی های ابتدایی پلیس حاکی از آن بود که این درگیری به خاطر اختلاف های قبلی بین چند جوان رخ داده است. 
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از متهمان پرونده را دستگیر کردند اما همدست او متواری شده بود و جستجوهای پلیسی ادامه یافت. تحقیقات علمی و گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی که با هدایت های تخصصی مقام قضائی انجام می شد حکایت از آن داشت که متهم فراری پرونده به خارج از کشور رفته است. در ادامه تحقیقات این پرونده، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند متهم به ایران بازگشته و در یکی از روستاهای این شهرستان مخفی شده است. پلیس با هماهنگی مقام قضائی این جوان ۲۵ساله را دستگیر و تحقیقات از او ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 366608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟