حجم ویدیو: 10.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

سرهنگ "علیرضا ضربت" فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: در تاریخ ۹۶/۱۱/۶، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل Murder در یکی از خیابان های شهر، بلافاصله اکیپی از ماموران زبده پلیس آگاهی به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی و تحقیقات اولیه مشخص گردید که راننده یک دستگاه تیبا در حال پارک کردن خودرو خود بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت که درکنار خیابان پارک بوده به صورت جزیی برخورد که راکب موتور سیکلت پس از درگیری لفظی با یک قبضه چاقو راننده خودرو تیبا را مصدوم و وی را به قتل می رساند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از اجرای طرح مهار، قاتل The Murderer در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: قاتل که اعتیاد شدید به مواد مخدر Drugs دارد در بازجویی فنی و تخصصی پس از اعتراف به جرم Crime خود، اظهار ندامت کرد و بازگو کرد که یک لحظه عصبانیت و غرور بیجا زندگی ام را به تباهی کشید.

سرهنگ ضربت با اشاره به اینکه متاسفانه بعضا یک مشکل بسیار کوچک و قابل چشم پوشی با یک اقدام شتابزده برای قدرت نمایی همراه می شود که خاتمه آن قتل و ... می باشد که می توان با اندکی تامل و سعه صدر و بدون پرهیز از خشونت مشکل را رفع و از حواشی پس از آن جلوگیری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟