ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه روز 22 شهریور سال گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در جریان مرگ مرموز مرد ۶۲ ساله ای قرار گرفتند که در خانه خود فوت کرده بود.

با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم Crime در محل حادثه Incident حاضر شد.

بررسی‌های اولیه ماموران پلیس Police نشان می‌داد خواهر مرد، اولین فردی بوده است که کشف جسد را به ماموران پلیس اطلاع داده است.

خواهر مرد تنها به افسر بازجوی پرونده گفت: برادرم محمود به صورت مجردی در این خانه زندگی می کرد اما از مدتی پیش با همسایه اش که مردی قوی هیکل بود به مشکل برخورده بود.

خواهر مقتول مدعی بود براساس گفته برادرش همسایه‌اش یکی از زنان این آپارتمان Apartment را به حیاط آورده و با او ارتباط نامشروع برقرار کرده بود.

خواهر مقتول همچنین مدعی شد عصر دیروز درگیری آنها منجر به زد و خورد فیزیکی شد و برادرم از ناحیه گوش و دست دچار شکستگی شد که با همکاری همسایه ها او را به بیمارستان بردیم.

این زن در ادامه در زمینه مرگ مشکوک برادرش افزود: بعد از انجام مراحل درمانی، او از بیمارستان مرخص شد.

صبح امروز هر چه با برادرم تماس گرفتم تا جویای حالش شوم کسی تلفن را جواب نمی داد به محل زندگی اش مراجعه کردم. در خانه قفل بود با همکاری همسایه ها موفق شدیم در آپارتمان را باز کنیم که متوجه شدم او فوت کرده است.

زن میانسال در انتهای اظهارات خود به ماموران گفت: احتمال می دهم درگیری روز گذشته باعث مرگ برادرم شده باشد.

به این ترتیب پرونده ای در زمینه مرگ مشکوک مرد 62 ساله در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با نظریه گواهی پزشکی قانونی مشخص شد که فوت تحت تاثیر دعوا و درگیری با مرد قوی هیکل همسایه نبوده بلکه این هیجانات به مقدار دو درصد در مرگ تاثیر گذار بوده اند.

با توجه به این موضوعات اما باز هم مرد قوی هیکل تحت تعقیب قرار داشت تا اینکه خودش را دیروز در اداره آگاهی به عنوان عامل درگیر معرفی کرد.

امروز صبح این مرد با انتقال به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اتهام خود را منکر شد و گفت با هیچ کدام از زن های همسایه رابطه نامشروع نداشته ام و از دعوای خود با محمود نیز پشیمان هستم.

به این ترتیب متهم با قرار قانونی از بازداشتگاه آزاد شد تا با تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه کیفری ارسال و متهم محاکمه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم جالب دادگاه قم برای مردی که زنش را بدکاره نامیده بود!

​این مرد را می شناسید ؟ او چند ماه پیش می خواست مدافع حرم شود +عکس

بلایی شومی که بر سر سوپراستار زن در حمام آمد + عکس

ماجرای عکس از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که جهانی شد + عکس

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد/ او را با تبر کشتم!

دزد فراری وزارت نفت ایران شماره رند 7 میلیاردتومانی دارد

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس

خودکشی دختر 16 ساله در رضوانشهر / او از طبقه دوم به پایان پرید

نیمه شب پس از دعوا با شوهرم، فرشاد تماس گرفت و من حسابی خودم را باختم!

به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! / زن خائن برای شوهرش نقشه کشیده بود + عکس

سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم

عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت!

 

کدخبر: 360795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟